PDA

Bekijk Volledige Versie : te koop: cPanel owned lifetime licentie



LevelTen
19/02/09, 09:59
Geachte,

Wellicht weet u dat medio 2008 cPanel geen owned lifetime licenties meer verkoopt, en is begonnen met "abonnement" licenties. Dit betekend dat u elk jaar opnieuw moet betalen voor cPanel.
Dus als u van plan bent langer als 3 jaar te hosten, dan is deze licentie DE uitkomst om flink wat euro's op jaar basis te sparen.
Voor hetzelfde geld - 15% waarvoor u een 3 Year License koopt op http://www.cpanel.net/purchase/cpwhm_pricing.htm bieden wij onze cPanel owned lifetime licentie aan.

Wij bieden onze licentie te koop aan omdat wij gaan stoppen met de webhosting.

Onze verkoop prijs: 675,- euro voor,
cPanel Professional 11+ met Webmail en Webhost Manager (WHM), incl life-time (gratis) automatische updates.

U kunt mijn ook benaderen via patrick@levelten.nl

Met vriendelijke groet,


Patrick W.
LevelTen Websites

dreamhost_nl
19/02/09, 15:27
...incl life-time (gratis) automatische updates...


Kun je mij garanderen dat dit ook echt het geval is? cPanel rekende vroeger toch altijd nog een vast bedrag voor jaarlijkse updates.

LevelTen
19/02/09, 17:29
Ai! (intern) misverstandje. Ik heb cPanel net gebeld n.a.v. jou opmerking, en zij zeggen ook, er moet idd. nog wel betaald worden voor updates, echter, dit is $200,- per jaar i.p.v. $425.-. Dus dat scheelt toch $225,- per jaar.
Dus de Licentie is life-time, echter updates & support niet. Deze loopt trouwens nog tot 19 Augustes 2009. Dus dat is zeker nog ruim een halfjaar gratis updates & support. :)
Bedankt voor de opmerking! I stand corrected.

dreamhost_nl
20/02/09, 13:49
Ik zou zeggen, probeer 'm 'ns te slijten op WebHostingTalk.com. Er zijn hier (WebHostingTalk.nl) weinig cPanel hosters, en als ze er al zijn, krijgen ze al korting bij cPanel of kopen ze (goedkoper) in via een Reseller/Dealer.

jeffrey
04/05/09, 21:35
Tot wanneer is de support voor updates nu betaald?

Randy
04/05/09, 21:47
Topic start: 19 February 2009, 09:59. Wellicht is een PM makkelijker?

jeffrey
04/05/09, 21:54
Bij geen reactie neem ik even contact op.
Ik dacht dat het misschien ook interessant kon zijn voor andere geïnteresseerden, vandaar eerst mijn poging in het topic zelf.

dreamhost_nl
05/05/09, 16:06
Tot wanneer is de support voor updates nu betaald?


.
Dus de Licentie is life-time, echter updates & support niet. Deze loopt trouwens nog tot 19 Augustes 2009. Dus dat is zeker nog ruim een halfjaar gratis updates & support. :)

Lijkt me duidelijk toch?