PDA

Bekijk Volledige Versie : Betalings mogelijkheden



Bashir
18/02/09, 12:39
Hi,

iDEAL is een Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen en is eigendom van Currence, de exploitant van betaalmiddelen zoals PIN en Chipknip.

Zijn er bedrijven hier op WHT die diensten aanbieden aan landen als Belgie en het Verenigd Koninkrijk? Zo ja, op welke manier accepteren jullie betaling uit deze landen? Bestaat er iets soort gelijks als iDeal in landen als Belgie en het Verenigd Koninkrijk en is het mogelijk voor 'buitenlanders' om hier gebruik van te maken?

Triloxigen
18/02/09, 12:44
iDeal bestaat nog niet in ander landen maar dit gaat er wel komen (duurt nog wel even).

Je hebt wel betalingsproviders die meerdere betaligsmethode verzamelen voor je, Ogone is er een maar geen prettiger ervaring mee.
Mollie en Bibit zijn andere mogelijkheden.

Marin
18/02/09, 12:44
Paypal?

Bashir
18/02/09, 12:51
Mollie is alleen voor Nederland, toch?

Bibit ziet er goed uit. Ik zal eens kijken wat ik daar mee kan. Bedankt!

Triloxigen
18/02/09, 12:57
Mollie is alleen voor Nederland, toch?

Bibit ziet er goed uit. Ik zal eens kijken wat ik daar mee kan. Bedankt!

Niet alleen voor Nederland, maar je moet wel even kijken naar wat ze integreren. Dat weet ik zo niet.

Bashir
18/02/09, 13:13
Ok, heb informatie aangevraagd bij Bibit.

Als ik het mag vragen, waarom had je geen prettige ervaring met Ogone?

santema
18/02/09, 13:20
Paypal en moneybookers (ook goede ervaring mee, zelfs goedkoper bij paypal, en dan scheeld flink op grote bedragen).

Daarnaast natuurlijk gewoon de overschrijving per bank, maar dat werkt niet echt voor kleine bedragen.

Triloxigen
18/02/09, 13:28
Als ik het mag vragen, waarom had je geen prettige ervaring met Ogone?

Klantonvriendelijk, minimale informatie, weinig mee werking, etc.

QBell
18/02/09, 14:47
Ik bebruik iDEAL, PayPal, Moneybookers & 2checkout

Met deze combi kan de klant betalen waarmee hij wil.
Echter hou ik mij wel alleen op de nederlandse markt.

Bashir
18/02/09, 21:19
Hmm, dan ga ik niet bij Ogone kijken. Ik moet wel op het bedrijf kunnen rekenen en vertrouwen.

Kent iemand anders nog bedrijven als Bibit?

SF-Jeroen
18/02/09, 21:47
ChronoPay
2checkout.com
SecurePay

Apoc
25/02/09, 04:45
Hmm, dan ga ik niet bij Ogone kijken. Ik moet wel op het bedrijf kunnen rekenen en vertrouwen.

Om dat op basis van de ervaring van 1 persoon te doen, is wel erg kort door de bocht. Je kan altijd net de verkeerden treffen binnen een bedrijf, dat betekent niet automatisch dat het bedrijf onbetrouwbaar is. Als er meerderen zijn met soortgelijke ervaringen dan wordt het natuurlijk wel serieuzer.

Persoonlijk heb ik tot dusver alleen maar positieve ervaringen met Ogone.

Dotdns
25/02/09, 14:01
multisafepay.com

Ideal
Bancontact
Credit card
etc..

( geen ervaring mee )

Triloxigen
25/02/09, 15:14
Multisafepay verstuurd spam, daardoor heb ik zelf al een beetje het idee dat het een louche bedrijf is. Sowieso die ik geen zaken met bedrijven waar ik op die manier spam van ontvang.

Apoc, wellicht kun je wat vertellen over Ogone en je ervaring ermee?

cfmweb
25/02/09, 21:12
En zijn er hier ook bedrijven die gebruik maken van betalen per SMS of betalen per telefoon zoiets?
Bij een aantal online games kun je call-credits kopen door te bellen bijvoorbeeld. Zou dit voor de kleinere bedragen niet bruikbaar zijn voor de (budget) webhoster?

t.bloo
25/02/09, 21:56
als je het niet erg vindt dat je de helft ofzo aan het sms bedrijf moet betalen...

Wynand
25/02/09, 21:58
En zijn er hier ook bedrijven die gebruik maken van betalen per SMS of betalen per telefoon zoiets?
Bij een aantal online games kun je call-credits kopen door te bellen bijvoorbeeld. Zou dit voor de kleinere bedragen niet bruikbaar zijn voor de (budget) webhoster?Heb er ooit is een paar bekeken, is 0,0% zekerheid als de klant uiteindelijk z'n rekening niet betaald (of zij claimen dat die niet betaald is). Uitbetaling gebeurt bij diegene die ik bekeken heb pas na iets van een 60 dagen.

The One Hosting
25/02/09, 22:12
Multisafepay verstuurd spam, daardoor heb ik zelf al een beetje het idee dat het een louche bedrijf is.

Heb zelf nog nooit een spam bericht van hun gehad.
Wij gebruiken Multisafepay al een aantal maanden op een usenet website, en vind het toch de meest fijne die er is.
Zeer gemakkelijk te integreren en een goede support afdeling.

Triloxigen
26/02/09, 00:49
Heb er ooit is een paar bekeken, is 0,0% zekerheid als de klant uiteindelijk z'n rekening niet betaald (of zij claimen dat die niet betaald is). Uitbetaling gebeurt bij diegene die ik bekeken heb pas na iets van een 60 dagen.

Volgens mij is het zelfs 90 dagen.
En de uitbetaling is iets van 43%

Wynand
26/02/09, 00:54
Kan even goed, hangt wat af van de gekozen partij. Punt blijft gewoon dat het niet direct een leuke betaalingsmethode is.

shxz
26/02/09, 02:39
ik meen dat Belgie en Duitsland ook al een iDeal variant hebben. MisterCash en GiroPay, weet er verder niks vanaf alleen dat mijn PSP dit aanbiedt...