PDA

Bekijk Volledige Versie : Offline ontwikkelomgeving synchronisatie



mauer
17/02/09, 19:46
Goeieavond allemaal,

Ik zit al een tijdje met deze vraag en heb er nooit een oplossing voor gevonden dus ik vraag het hier. Op dit moment zitten we hier zonder internet waardoor we niet of geen snelle verbinding hebben tot onze online ontwikkelomgeving. Omdat er tegenwoordig een webserver op usb stick is kan ik als noodoplossing offline verder met het ontwikkelen van phpscripts. Het probleem is dat er tegelijk ook bestanden veranderd worden op de servers. Ik ben dus benieuwd of er ook speciale software is die adhv de bewerk datum één van beide locaties synchroniseerd. Het zou het mooiste zijn als dit kan door middel van ftp.

Weet iemand een oplossing?

Tim.Bracquez
17/02/09, 19:48
met syncback SE kan je dit doen, zo neem ik mijn backupjes waarbij ook meerdere locaties sync worden gehouden.

Planera
17/02/09, 20:37
Misschien denk ik te simpel, maar dit kan toch met vrijwel elk willekeurig synchronisatieprogramma dat ftp ondersteunt?

Tim.Bracquez
17/02/09, 20:39
Misschien denk ik te simpel, maar dit kan toch met vrijwel elk willekeurig synchronisatieprogramma dat ftp ondersteunt?
dat klopt :)

Freakingme
17/02/09, 23:14
Is dit niet precies waarvoor CVS/SVN/GIT is uitgevonden?

-FoX-
18/02/09, 07:43
Is dit niet precies waarvoor CVS/SVN/GIT is uitgevonden?

Inderdaad, volledig mee eens.
Een FTP sync oplossing vind ik maar vies, want je zit altijd op de laatste versie te werken. Zeer lastig om te werken met bug of maintenance releases; laat staan bij product development met verschillende producten bij verschillende klanten.