PDA

Bekijk Volledige Versie : Intermax sluit zich aan bij de Dutch Hosting Provider Association



Intermax
10/02/09, 17:32
Amsterdam, 10 februari 2009. Intermax, de belangrijkste managed hosting provider in de regio Rotterdam, heeft besloten zich aan te sluiten bij de Dutch Hosting Provider Association (DHPA). De DHPA bestaat daarmee uit negentien deelnemers en de toetreding van Intermax onderstreept de relevantie van de DHPA en haar doelstellingen. De aansluiting van Intermax toont mede het groeiende belang van de DHPA binnen de professionele hostingbranche en de rol die de Stichting daarin speelt. Intermax levert naast managed hosting nog een groot aantal complementaire hostingdiensten en is initiatiefnemer van de Rotterdam Internet Exchange.

Hans Bennink, directeur van DHPA: "We hebben als DHPA besloten om dit jaar ons draagvlak in de managed hosting sector verder te verbreden en daarmee een nog krachtiger spreekbuis te worden dan we nu al zijn. Vandaar dat we blij zijn met de aansluiting van Intermax, een sterke en speler uit de regio Rotterdam die zich actief inzet voor verdere professionalisering van de business. Dat sluit uitstekend aan bij de doelstelling van de DHPA om het profiel en de rentabiliteit van de managed hosting sector te verbeteren."

John T. Knieriem, algemeen directeur van Intermax: "Wij zien de toetreding tot de DHPA als een logische stap in ons 15-jarig bestaan. Wij juichen een verdere professionalisering van de hostingbranche van harte toe. Bovendien is meer transparantie in deze markt van groot belang voor onze (potentiƫle) klanten en voor de sector als geheel. De DHPA brengt de belangrijkste spelers in de hostingmarkt samen. En daar is duidelijk
behoefte aan!"

Over Intermax
Intermax Managed Hosting levert sinds 1994 hoogwaardige internetdiensten aan middelgrote en grote bedrijven en organisaties. Het beheren van bedrijfskritische ICT-infrastructuren is niet alleen een kwestie van de juiste apparatuur, maar ook van de juiste gekwalificeerde en gemotiveerde mensen. Een bijzonder hoge servicegerichtheid onderscheidt Intermax van de rest. Bij Intermax en haar zusterondernemingen werken totaal 60 mensen. Tot onze klanten behoren onder andere het Ministerie van OCW, Rijksvoorlichtingsdienst, RTV Rijnmond, VNO-NCW, Gulf Oil, United Nations, MSD en TNT Express. Meer informatie vindt u op www.intermax.nl

Over de DHPA
De Dutch Hosting Provider Association (DHPA) streeft naar een verdere professionalisering van de hosting sector. Het platform wil het imago ('profile') en de rentabiliteit ('profitability') van de sector verbeteren.
Vooral het MKB-segment van de markt onderkent nog te weinig het strategische belang van hosting. Het gevolg is dat investeringen in serieuze hosting infrastructuren achterblijven. Daarnaast wil het platform expertise en informatie uitwisselen, aanspreekpunt en spreekbuis zijn voor media, politiek en andere partijen en een segmentatie in de hosting markt tot stand brengen op basis van inhoudelijke argumenten. Tot de deelnemers van de DHPA behoren onder meer Bluedome, **** Managed Hosting, Denit, Glidepath, Intermax, Interoute, IS Interned Services, KPN, Leaseweb, Multrix, NXS, PINS, Rackspace, Siennax, Proserve, Parentix, Terremark en WideXS/Ion-IP. De DHPA en haar doelstellingen worden gesteund door onder andere Cisco, IBM, Microsoft, Novell, Sun Microsystems, F5, VM-ware en ECP.nl - het platform voor eNederland. Meer informatie op www.dhpa.nl

Einde persbericht

Apoc
10/02/09, 18:34
Intermax, de belangrijkste managed hosting provider in de regio Rotterdam

Vertel eens, wat maakt jullie zo belangrijk?

Intermax
10/02/09, 19:17
Vertel eens, wat maakt jullie zo belangrijk?

Goeie vraag, in ieder geval de afdeling marketing van de DHPA :-)

Er zijn uiteraard nog meer partijen in Rotterdam, de markt bepaalt uiteindelijk wie de belangrijkste is!

sdetroch
10/02/09, 20:35
Vertel eens, wat maakt jullie zo belangrijk?

Wanneer ze met 60 personen werken, dan zullen ze wel belangrijk zijn in de hosting branche.
Denk niet dat er zo veel bedrijven zijn in de benelux (als die 60 man natuurlijk in de hosting werkt en het niet allemaal consultants zijn die uitgestuurd worden voor bodyshopping :)

sven

Apoc
10/02/09, 23:41
Er zijn uiteraard nog meer partijen in Rotterdam, de markt bepaalt uiteindelijk wie de belangrijkste is!

Dat klopt, maar om jezelf dan als "de belangrijkste" te labellen vind ik wel erg ver gaan. Sowieso bestaan er ook binnen managed hosting verschillende segmenten, en je kunt onmogelijk binnen al die segmenten de belangrijkste zijn.


Wanneer ze met 60 personen werken, dan zullen ze wel belangrijk zijn in de hosting branche.

Ik zeg ook zeker niet dat ze niet belangrijk zijn (al zijn de hoeveelheid medewerkers en "belangrijk" 2 verschillende zaken). Echter vind ik jezelf als "de belangrijkste" te bestempelen behoorlijk arrogant en eigenlijk ook van weinig professionaliteit en respect getuigen. Ik heb uiteraard helemaal niets tegen Intermax - in tegendeel - maar dergelijke statements vind ik persoonlijk erg ongepast.

EncryptedBrain
11/02/09, 00:01
Voor iemand die zo'n statement over zichzelf durft te maken is het toch knap slordig dat op de gehele site geen kvk nummer te vinden is.

Gwen
11/02/09, 03:47
Dat klopt, maar om jezelf dan als "de belangrijkste" te labellen vind ik wel erg ver gaan. Sowieso bestaan er ook binnen managed hosting verschillende segmenten, en je kunt onmogelijk binnen al die segmenten de belangrijkste zijn.



Ik zeg ook zeker niet dat ze niet belangrijk zijn (al zijn de hoeveelheid medewerkers en "belangrijk" 2 verschillende zaken). Echter vind ik jezelf als "de belangrijkste" te bestempelen behoorlijk arrogant en eigenlijk ook van weinig professionaliteit en respect getuigen. Ik heb uiteraard helemaal niets tegen Intermax - in tegendeel - maar dergelijke statements vind ik persoonlijk erg ongepast.


Sja, jij hebt ook dingen op je website staan waarvan ik zeg; waar baseer je da op, erg ongepast als je het mij vraagt.

burp2001
11/02/09, 10:30
Sja, jij hebt ook dingen op je website staan waarvan ik zeg; waar baseer je da op, erg ongepast als je het mij vraagt.

Woei moddergooien.. hij claimed iig niet de belangrijkste te zijn?

Intermax
11/02/09, 11:40
Voor iemand die zo'n statement over zichzelf durft te maken is het toch knap slordig dat op de gehele site geen kvk nummer te vinden is.

Waarom vind je dat zo belangrijk? Zoals het hoort staat het altijd netjes op alle offertes, fakturen en overige correspondentie.

VinceSTM
11/02/09, 11:41
Waarom vind je dat zo belangrijk? Zoals het hoort staat het altijd netjes op alle offertes, fakturen en overige correspondentie.

even off topic:

Bron: besluit Tweede Kamer, 30144, nr. 3
http://sigmasolutions.nl/documentatie/KVK%20nummer%20verplicht%20op%20website/Kamerstuk%202004-2005,%2030144,%20nr.%203,%20Tweede%20Kamer.pdf

Is wettelijk verplicht tegenwoordig ;)

EncryptedBrain
11/02/09, 12:27
even off topic:

Bron: besluit Tweede Kamer, 30144, nr. 3
http://sigmasolutions.nl/documentatie/KVK%20nummer%20verplicht%20op%20website/Kamerstuk%202004-2005,%2030144,%20nr.%203,%20Tweede%20Kamer.pdf

Is wettelijk verplicht tegenwoordig ;)

Daarom dus. Maakt mij verder niets uit maar het schijnt tegenwoordig zo te zijn dat wanneer je een "grote" partij bent in dit land je boven de wet mag staan en je eigen regels mag hanteren.

Stewie
11/02/09, 12:47
Kinders, wat een commentaar op een persbericht.