PDA

Bekijk Volledige Versie : Gewoon gedag zeggen



xslord
09/02/09, 11:35
Hi,

Heb deze forum net gevonden, het een en ander zitten neuzen, en ik moet zeggen GEWELDIG.

grtjs
XSLord

RobinJB
09/02/09, 11:39
Welkom XSLord, ik hoop dat je het naar je zin krijgt hier op deze forum.

mark_m
09/02/09, 11:39
Hartelijk welkom! Veel plezier in de speeltuin (uhm, op het forum :p)!

MediaServe
09/02/09, 11:40
Hi,

Heb deze forum net gevonden, het een en ander zitten neuzen, en ik moet zeggen GEWELDIG.

grtjs
XSLord

Hoi,

Vertel eens wat over jezelf en waarom je op dit forum terecht bent gekomen!

En welkom natuurlijk ;)

TCM
09/02/09, 11:45
Welkom op WHT.nl!

Ben wel benieuwd wat je precies geweldig vind aan WHT?

Marin
09/02/09, 11:51
Ja, ben wel benieuwd wie je bent en wat je precies zoekt en geweldig vindt op/aan "deze' forum.

En welkom natuurlijk :D

DennisWijnberg
09/02/09, 13:04
Welkom! Ik ben ook benieuwd wat je leuk vindt, en wat je nog graag anders zou willen zien!

Tip! Lees de regels etc. even door, anders kan je plezier snel worden gedempt...

Unixadmin
09/02/09, 13:21
waarom je op dit forum terecht bent gekomen!

En welkom natuurlijk ;)

Nou zijn vriendin heeft hem verlaten en na lange zoektocht naar lotgenoten, en die is hier in overvloed, is hij hier terecht gekomen. :lovewht:


Welkom op WHT.nl!

Ben wel benieuwd wat je precies geweldig vind aan WHT?

Dit is een forum voor techneuten/hosters die geen vrouw kunnen krijgen. Waar je toekomstige schoonfamilie je uitkost. Elke vrouw die de benen neemt wanneer zij achterkomt wat je doet. :) :smartass:. Ja dat vindt hij geweldig :) :thumbup:

BTW: Welkom

Geert-Jan
09/02/09, 13:25
Waar heb jij aan gesnoven?

Rik
09/02/09, 13:27
Geert-Jan: hij lijkt een 'trauma' te hebben of zo?

:)

Geert-Jan
09/02/09, 13:31
Lijkt wel, ik zit i.i.g. vanavond om 22.30 met popcorn voor Hart van Nederland om het item 'verwarde man in Zowlle....' te bekijken.

MediaServe
09/02/09, 14:40
...

Wow dude!

:lovewht:

SebastiaanStok
11/02/09, 20:42
Nou zijn vriendin heeft hem verlaten en na lange zoektocht naar lotgenoten, en die is hier in overvloed, is hij hier terecht gekomen. :lovewht:



Dit is een forum voor techneuten/hosters die geen vrouw kunnen krijgen. Waar je toekomstige schoonfamilie je uitkost. Elke vrouw die de benen neemt wanneer zij achterkomt wat je doet. :) :smartass:. Ja dat vindt hij geweldig :) :thumbup:

BTW: Welkom

"Waar heb jij aan gesnoven?"
Vliegtuig lijm :D ;)

wbakker-letsgoonline
12/02/09, 00:13
Damn ... sommige mensen hebben echt een issue :-)

Spyder01
12/02/09, 01:55
Dit is een forum voor techneuten/hosters die geen vrouw kunnen krijgen.


Zo zo, wat een "iedereen over één kam scheren" praktijken hier.
Ik ben getrouwd, dus jouw zin klopt niet op het gehele forum :nono:

Van ErikH kan ik me herinneren dat die ook getrouwd is, dus dat zijn er al 2 :thumbup: van de rest weet ik het eerlijk gezegd niet :yes:

Planera
12/02/09, 01:57
"Waar heb jij aan gesnoven?"
Vliegtuig lijm :D ;)

Vliegtuiglijm? Waar ze de vleugels mee aan de Boeings plakken? Sterk spul...

Maar goed, xslord, welkom! Leuk dat je er bent, nu maar hopen dat je ook blijft.... ;)

TCM
12/02/09, 11:23
Ik denk dat xslord hem al gesmeerd is door al die rare berichten hier :p

Triloxigen
12/02/09, 12:23
Ik ben getrouwd, dus jouw zin klopt niet op het gehele forum :nono:

Homo huwelijk is inderdaad toegestaan in Nederland, dan klopt zijn opmerking toch? :surrender:

Spyder01
12/02/09, 13:18
Homo huwelijk is inderdaad toegestaan in Nederland, dan klopt zijn opmerking toch? :surrender:

Ik ben getrouwd met een vrouw :drool:

Maar jij suggereert dat de mensen die hier op het forum zitten en geen vrouw of vriendin hebben, automatisch in aanmerking komen voor een homo huwelijk, of begrijp ik jouw (waarschijnlijk grappige) opmerking verkeerd? :beta1:

Ik ben niet echt wakker nog ->|

Voxio
13/02/09, 10:58
Ben ik hier nog wel welkom nu ik in het 'bezit' ben van een mooie vrouw en een prachtig zoontje?

:whistling:

Triloxigen
13/02/09, 11:25
Ik ben niet echt wakker nog ->|

Ik merk het, je moet dit soort topics niet te serieus nemen ;)

TCM
13/02/09, 11:45
Eindelijk een topic wat omgedoopt is tot meuktopic?
Ben benieuwd hoe lang deze open blijft ;)

johnan
19/02/09, 19:58
Ook hier ook maar een keer hoi, ben al tijdje lid en vindt het heel interessant allemaal hoewel ik eigenlijk helemaal niks van snap maar hopelijk komt dat nog.

Groeten en een hele fijne avond,

Johan

JMB
19/02/09, 22:35
Zo te zien heb je wel het juiste topic uitgezocht voor je welkomstwoord :stuart: