PDA

Bekijk Volledige Versie : Bestanden weg



mcregga
02/02/09, 16:17
Beste WHT-leden,

Ik heb een aantal maanden geleden via een advertentie hier een hostingpakket genomen bij www.warp3.com waar ik tot 2 weken geleden geen problemen mee heb gehad.

Vrijdag 23 Januari heb ik echter een domeinnaam besteld en betaald, die tot op dit moment nog steeds niet in werking is.
Begin vorige week zag ik tot mijn grote schrik dat ook nog eens alle bestanden op m'n ftp weg waren.

Omdat ze op e-mail niet gereageerd hebben (over de domeinnaam) besloot ik om hier maar meteen voor te bellen. Ik kreeg de horen dat hij niet op kantoor was en ik een emailtje moest sturen. Heb ik heel netjes gedaan, maar geen antwoord op gekregen.

Afgelopen week heb ik iedere dag meerdere malen geprobeerd te bellen, maar er wordt steeds niet opgenomen.

Ik weet sowieso dat ik naar een andere hoster ga, maar hoe zit het hiermee? Kan ik op een of andere manier m'n geld van die domeinnaam terugeisen? (het gaat me niet zozeer om het bedrag, maar meer om het principe dat ik me zwaar belazerd voel) En hoe zit het met die bestanden? Ik hoop dat er een backupserver was? Zoniet, wat kan ik hier dan mee doen? Sommige bestanden heb ik nog niet teruggevonden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Mvg, Tony

Geert-Jan
02/02/09, 16:22
www.warp3.com (http://www.warp3.com)

Blijven bellen.



Kan ik op een of andere manier m'n geld van die domeinnaam terugeisen?


Nee, daar het een maatproduct is. Misschien en kleine kans indien er nog niets is geleverd.

<knip>

pierce
02/02/09, 16:23
Even los van je vervelende ervaring, het is niet toegestaan om aanbiedingen via PM te krijgen. Wanneer je op zoek bent naar een andere provider maak dan even een topic in het aanbiedingen gezocht forum onderdeel.
Vermeldt daar gelijk even de gewenste specificaties voor het webhostingpakket bij.

mcregga
02/02/09, 16:27
Blijven bellen.




Nee, daar het een maatproduct is. Misschien en kleine kans indien er nog niets is geleverd.




Is hier niet toegestaan. Vragen openbaar wel, via juiste subforum.

Blijven bellen doe ik zeker, maar na een week meerdere malen per dag bellen begin ik die hoop toch een beetje te verliezen.

Hoe bedoel je niets ingeleverd? Hij is nog niet geregistreerd bij sidn, betaling is wel gedaan.

Excuses, heb de regel eruit gehaald.

mvg, Tony

Geert-Jan
02/02/09, 16:28
Pierce, ben ik eindelijk eens 1 keer sneller (nee, het is geen strijd, just 4fun)

Geert-Jan
02/02/09, 16:29
Misschien en kleine kans indien er nog niets is geleverd.

Ik bedoelde eigenlijk 'indien er nog geen product aan jou is geleverd'.

mcregga
02/02/09, 16:32
Ik bedoelde eigenlijk 'indien er nog geen product aan jou is geleverd'.

Nee dus, domeinnaam is nog steeds vrij.

BsHosting
02/02/09, 16:35
Er kan uiteraard wat mis zijn gegaan met de betaling.

Maar indien je over wilt stappen plaats een aanvraag in het juiste forumdeel dan kan je vandaag nog online zijn

SF-Jeroen
02/02/09, 16:37
Nee dus, domeinnaam is nog steeds vrij.

Je kunt de domeinnaam gewoon registeren via een andere aanbieder. Als je even een topic maakt in het forumgedeelte "Aanbiedingen Gezocht" kunnen verschillende partijen hier iets aanbieden.

Natuurlijk is er geen garantie dat Warp3 dan het door jouw betaalde bedrag teruggeeft, maar de meeste aanbieders doen dat wel indien het domein al bezet is.