PDA

Bekijk Volledige Versie : [bug] Dit bericht is niet zichtbaar omdat anoniem op je negeerlijst staat.



Ramon Fincken
01/02/09, 15:32
Dit bericht is niet zichtbaar omdat anoniem op je negeerlijst staat.


dus tja beetje jammer, had negeerlijst al gewist voor anoniem maar dat hielp ook niet.

t.bloo
01/02/09, 19:36
jij doet wel heel erg je best om er achter te komen wie je een aanbieding moet sturen buiten het publieke deel van het forum om :)

Ramon Fincken
01/02/09, 19:39
Klopt, ik verstuur dan ook minimaal 5 berichten per dag naar domeni-eh-anoniempje !!


even alle gekheid op een stokkie, het gaat dus NIET om een PM maar gewoon een forumpost. Ik was een aanbieding aan t bekijken voor een VPS maarja ... de gevraagde specs kon ik niet zien omdat die hele post uitgeschakeld was vanwege die melding

t.bloo
01/02/09, 19:44
dat geeft toch niet? ik neem aan dat je die user niet voor niets op je negeerlijst hebt staan. dan wil je er vast ook geen zaken mee doen.

Ramon Fincken
01/02/09, 19:46
dat geeft wel want :

1) ik heb niemand op mijn lijst staan met de naam 'anoniem'
2) ik wil gewoon een heel topic kunnen zien, ook al is het een aanbieding gevraagd topic, en ook al is ie dus door 'anoniem' gepost

Ramon Fincken
01/02/09, 19:48
hmm update jeetje stel je voor ... het systeem ziet dat de TS iemand is op jou negeerlijst en laat dan dat bericht zien ;)

to be continued ik ga zoeken welk bericht dat ook weer was, want het is niet overal zie ik

Domenico
02/02/09, 17:40
Vreemd maar laat maar weten over welke thread/post het gaat. Bestaat deze nog wel?

Ramon Fincken
02/02/09, 17:41
Ik kon m gister niet meer vinden, if so dan PM ik je m even !