PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Layer 3 switch



WilloW
25/01/09, 21:54
Heren,

Voor een paar test doeleinden ben ik opzoek naar een Layer 3 switch. Alles is welkom behalve geen 3com

Iemand die nog iets heeft liggen voor een zacht prijsje? Mochten er een paar poortjes defect zijn dan is dat niet zo'n ramp.

Randy
26/01/09, 09:28
Wissel die van mij even om in Doetinchem. Kun je die gebruiken (Foundry). Zijn maar 3 poortjes in gebruik dus als je netjes een 2545 of 2626 neerhangt, heb ik er geen problemen mee.

WilloW
26/01/09, 17:53
Heb verschillende berichtjes van mensen gekregen met een paar merken en types alleen de meeste zijn geen Layer 3.

Ik moet echt een layer 3 hebben, Dan tevens ook gelijk op de vraag waarom ik deze dingen altijd in dit gedeelte van het forum post en niet op de aangewezen plek dit komt omdat ik niet in dat gedeelte mag komen met mijn account (Gedeelte forum block). Heb al paar keer gevraagd in een PM naar de mod's of dit eens ongedaan kon gemaakt worden maar helaas.

ewoutz
26/01/09, 17:57
Ik heb hier nog 2 3550-48 EMI's liggen , in werkende staat met een aantal krasjes etc , je mag ze hebben voor 800 EUR excl BTW met factuur