PDA

Bekijk Volledige Versie : [tkg] WinXP Pro UK OEM (+SP ?)



VinceSTM
18/01/09, 13:21
Ik ben op zoek naar een legale, originele WinXP Pro UK OEM (+SP ?) cd. Licentie is niet nodig, die heb ik genoeg. Wie heeft ze nog liggen die ik voor een prikkie over kan nemen?

Spyder01
18/01/09, 17:27
Ik ben op zoek naar een legale, originele WinXP Pro UK OEM (+SP ?) cd. Licentie is niet nodig, die heb ik genoeg. Wie heeft ze nog liggen die ik voor een prikkie over kan nemen?

Ik wil morgen wel even voor je kijken of ik ze nog heb liggen.
Waarom trouwens een originele cd? Zolang de licentie eerlijk is, maakt het installatie medium niet echt uit (volgens mij).

VinceSTM
18/01/09, 18:42
Ik wil morgen wel even voor je kijken of ik ze nog heb liggen.
Waarom trouwens een originele cd? Zolang de licentie eerlijk is, maakt het installatie medium niet echt uit (volgens mij).

Als je zou willen? Het gaat overigens om de uitstraling naar de klanten toe met welk installatiemedium je installeert..

FOXCOM Services
19/01/09, 21:28
Is het voor een OEM merk specifieke machine? Anders kan ik misschien wel helpen

VinceSTM
21/01/09, 21:10
Is het voor een OEM merk specifieke machine? Anders kan ik misschien wel helpen

Nop, gewoon een mooie xp pro uk oem cd van microsoft

Spyder01
21/01/09, 23:48
Latere reactie dan de bedoeling, maar ik ben geveld door de griep.
Ik heb even gekeken en het is nog de NL versie die ik had liggen, ik meende dat het de UK versie was, dus helaas, ik kan je niet helpen.

tazmanian
22/01/09, 19:19
Ik heb een UK versie origineel, maar helaas wel met SP1 dus daarna updaten is noodzakelijk en veel werk! Ik werk zelf met geslipstreamde cd's en snap dan ook niet waarom jij dat niet zou doen! desnoods daarna cd branden met een mooie foto print erop met bedrijfs logo!

Mocht je intresse hebben in de cd hoor ik het wel!

Patrick