PDA

Bekijk Volledige Versie : Urenregistratie voor belastingdienst



rensariens
16/01/09, 19:37
Ik ben op zoek naar een tool die mijn pc gebruik meet. Zodra de machine gebruikt wordt moet deze dus vragen wat ik ga doen achter de pc en na een x aantal minuten zonder activiteit dient deze het gebruik te registeren en ga je weer terug naar de beginsituatie.

Doel is eenvoudig: registratie van het aantal gedraaide uren, 90% van de tijd werk ik achter de pc. Enkele grote activiteiten staan in mijn outlook agenda natuurlijk :)

Met deze registratie wil ik op eenvoudige wijze een registratie voor de belastingdienst creëren. Iemand die zo'n tool heeft/kent?

NB: geen project registratie om te factureren dus

Randy
16/01/09, 22:31
Problemen gehad met de belastingdienst? Indien je gewoon netjes full-time bezig bent en gebruik wilt maken van de kortings- of startregelingen hoef je je geen zorgen te maken om de 1224 uur te verantwoorden, omdat (bij protest) het aannemelijk is dat je de 1224 uur wel gemaakt hebt. Enkel wanneer je er een studie bij naast volgt of je er nog een reguliere job naast hebt, kan deze stelling in gevaar komen.

Ik ken zo geen tools zoals jij ze niemt. Schrijf je je uurtje F5'en hier ook elke dag netjes op :)

rensariens
16/01/09, 22:45
Nee, geen problemen, deze wil ik juist voorkomen door het gewoon netjes bij te houden :) Zo'n tool lijkt me ideaal.

RichardVD
16/01/09, 22:48
Denk dat het voor zon tooltje lastig is om te bepalen of jij met je administratie bezig bent of wat dan ook. Zelf heb ik nu een php scriptje hiervoor in gebruik, het voordeel hiervan is dat die automatisch opteld hoeveel uur ik al heb. Vorig jaar had ik een dikke agenda met de hand volgeschreven. Beide heb je voldoende dicipliene voor nodig om het elke dag direct opte schrijven.