PDA

Bekijk Volledige Versie : GameHosting bestelsysteem



Raiso
13/01/09, 05:46
Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een bestelsysteem te maken voor onze gamehosting site die we binnekort gaan starten

Maar aangezien we ook druk bezig zijn met onze eigen ControlPanel hebben wij besloten daar iemand voor in te huren.

Dus heb jij een uitgebreid systeem liggen of zou jij zoeen voor ons kunnen maken tegen betaling?

Neem dan contact op met mij op dit forum

Het liefst uiteraard via dit forum.

Dit bestelsysteem moet ongeveer zo worden als www.thegameworld.nl

Mvg,

Raiso

WeServIT
13/01/09, 08:12
MyH2Oservers heeft een mooi bestel script.

Serve-xs
13/01/09, 10:22
Ik heb nog een bestel systeem. Echter weet ik nog niet of dit los is te gebruiken. We hebben het geimplementeerd in een controlepanel. Ik ga contact opnemen met de ontwikkelaar.

Raiso
13/01/09, 17:10
Beiden hartelijk dank, Ik hoor graag van u via dit forum
Ook meerdere reactie of scripts zijn nog welkom,

Als ik er een heb gekozen dan zal ik dat hier vermelden.

Mvg,

Raiso

Stewie
13/01/09, 17:23
Als je een scripter tegen betaling zoekt svp hier posten: http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/
Als jij zelf input hebt en hier wilt discussieren over de diverse scripts of zelfontwikkelde systemen, dan graag in dit topic verder gaan.

Wht is geen prikbord ;)

Ik raad je aan jezelf er verder in te verdiepen. Als jij nu zonder kennis gaat beginnen en denkt een succesvol bedrijf op te zetten, dan loop je vanzelf tegen de lamp. Eigen input zullen jouw klanten ook waarderen.

Raiso
13/01/09, 17:44
Haha,

Ik heb me al genoeg verdiept en de klanten die heb ik ook al genoeg,

Maar het probleem is dat ik er zelf momenteel even geen tijd voor heb maar mijn klanten wachten wel

Stewie
13/01/09, 17:47
Right ;)
Succes met de hobby!

Als je rond kijkt welke GSPs langer dan 12 maanden succesvol draaien, dan zie je alleen bedrijven met technische kennis. Er zijn simpelweg geen copy/paste toko's die het lang volhouden. Neem de tijd, maatwerk is de sleutel tot succes.

Raiso
13/01/09, 18:01
We zijn hier al langer mee bezig, maar we hebben dingen een beetje uitgesteld wegen prive probleempjes.

Raiso
13/01/09, 18:08
Nu weer over ontopic aub :)

Piwi-Web
13/01/09, 19:09
heb ooit zoiets gemaakt maar ben de gamehostingbranche verlaten.
Ik zal eens kijken als ik het nog kan vinden. Werkt wel enkel onder linux!

Raiso
13/01/09, 21:31
Dat is geen probleem, u kunt via mail of msn contact met mij opnemen.

Mvg,

Raiso

Serve-xs
14/01/09, 14:28
Helaas, het systeem is niet los te verkopen. Het is een complete website met controlepanel en administratie systeem. Deze is momenteel niet te koop.

Piwi-Web
14/01/09, 17:43
Heb het mijne gevonden en je hebt PM!

Tim.Bracquez
14/01/09, 18:10
Hier is een oud bestel scriptje: http://www.sitedeals.nl/scripts-and-applicaties/40374-gratis-webhosting-webdesign-gameservers-vps-backup-domein-bestel-wizard.html

Best even goed je zaakjes regelen voor je begint...

Moc
14/01/09, 23:29
Heb het mijne gevonden en je hebt PM!


Zou ik ook wat meer informatie over jouw/jullie bestelsysteem via PM kunnen krijgen. Alvast bedankt :)

Piwi-Web
15/01/09, 09:34
PM me ;)

WF WebHosting
15/01/09, 18:56
Hier is een oud bestel scriptje: http://www.sitedeals.nl/scripts-and-applicaties/40374-gratis-webhosting-webdesign-gameservers-vps-backup-domein-bestel-wizard.html

Best even goed je zaakjes regelen voor je begint...

Die links die daar staan werken niet.

Raiso
15/01/09, 22:55
Ben nog steeds opzoek naar een goedbestelsysteem. :)

Stewie
15/01/09, 22:59
Probeer eens zelf iets te zoeken. Je wilt ondernemer worden, denk je dat je dan naar een forum kan gaan waar men alles kant en klaar gratis aanlevert waarna jij op de magische knop drukt en je dagelijks bakken met geld binnenkrijgt?

Zo werkt dat niet. Dit is een discussie forum, geen huiswerk forum.