PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner voor nieuw datacenter Groningen



peertje
09/01/09, 17:03
Beste lezer,

Wij zijn op zoek naar iemand die de uitdaging van het exploiteren van een datacentrum aandurft. Je kan het zien als het creeren van je eigen baan, ondernemer worden of een spannende hobby.

Op zeer korte termijn willen wij ons nieuwe datacentrum openen in Groningen. Het zal een unieke formule worden waardoor velen zullen willen migreren.
De oprichters zijn een Silicon Valley startup en een internationale research organisatie die hier samen hun eigen super computer cloud willen onderbrengen. Het team achter het centrum is al sinds de start van het internet actief als internet providers en supercomputer bouwers.

Wil je reageren, participeren of meer informatie, reageer in dit forum of stuur je reactie naar donna@hawcenter.org.

Groet van Peertje

Apoc
09/01/09, 17:10
Beste Peertje,

Hoewel ik in eerste instantie met dergelijke berichten altijd wat sceptisch ben, ben ik wel geïnteresseerd in verdere informatie.

Alvast bedankt

Phu
09/01/09, 17:22
Hier ook wel serieuze interesse zie af en toe wel eens iets verschijnen maar meer dan
Concept word het niet.

Zijn maar weinig bedrijven die even een DC opzetten.

pierce
09/01/09, 17:29
Beste Peertje,

Ook hier is interesse. Graag ontvang ik meer informatie.

peertje
09/01/09, 17:36
Het is een serieus bericht. Ik ben de oprichter van Knoware, de eerste internet provider in Nederland.

Je kan me altijd bellen op 06-45011048
Ik kan maar nietvinden waar ik mijn KVK nummer kan wijzigen.

HH Institute
Bergkristal 21
9743 EV Groningen
Tel 06-45011048
Rabobank 14.83.29.918
K.v.K. Groningen 0114093

Groet, Peertje

Thomas.R
09/01/09, 18:31
Beste Peertje,

Ik ontvang ook graag wat meer informatie per PM.

IXSHost
09/01/09, 19:27
Graag zou ik ook wat info willen.
Wij hosten nu ook al vanuit groningen en leeuwarden.

Ben benieuwd wat jullie van plan zijn in het noorden....

nzyme
09/01/09, 20:32
waar zal dit nieuwe DC zijn en welke pop's en faciliteiten zijn er?