PDA

Bekijk Volledige Versie : Remote backup software



YourWebSolution
06/01/09, 12:45
Voor een nieuwe dienst die wij willen gaan aanbieden ben ik op zoek naar software.

Deze software moet 1x per dag automatisch backuppen via SFTP naar een server.

Het moet mogelijk zijn om via de installer logo's, namen e.d. te veranderen.
Denk een beetje aan de software van: www.onlinebackupprovider.nl (ik kan er niet achter komen welke software hun gebruiken)

Heeft iemand een idee welke software hieraan voldoet?

Bij voorbaat dank

Triloxigen
06/01/09, 13:10
Ze gebruiken er Ahsay voor, ik heb de backend die dat regelt van die website gemaakt.

YourWebSolution
06/01/09, 13:35
Mooie oplossing!

Zijn er nog goedkopere alternatieven?

Triloxigen
06/01/09, 13:40
Ahsay maakt overigens geen gebruik van sftp maar via eigen software (wat via java werkt en dus op ieder systeem draait).
Ik weet verder niet echt alternatieven, veel werken met Ahsay.

YourWebSolution
06/01/09, 13:54
begrijp ik goed uit hun website dat je betaald voor de server licentie en per client licentie?

huizinga
07/01/09, 19:34
wij zijn ook op zoek naar zo'n oplossing. ik zou het nog niet de hoogste prio vinden om een logo en naam erin te zetten.. als de software maar goed werkt. mijn voorkeur gaat uit naar (s)ftp als transfer protocol..

iemand suggesties voor software die werkt en betaalbaar is?

Triloxigen
07/01/09, 19:36
begrijp ik goed uit hun website dat je betaald voor de server licentie en per client licentie?

Ahsay heeft meerdere licentievormen, het beste kun je contact opnemen met Ahsay (of wellicht met OBP dat je via hun goedkopere licenties kan krijgen vanwege grotere afname maar dat weet ik niet zeker hoe dat werkt).