PDA

Bekijk Volledige Versie : Flvtool2



Don Ron
05/01/09, 18:17
goedemiddag,

Ik wil al een tijdje een video script op mijn server hebben maar ik heb de volgende onderdelen nodig:

* FFMPEG
* FLVTool2
* MENCODER
* MPLAYER
* LAME MP3 Encoder
* LIBOGG + Libvorbis

om zo`n script werkend te krijgen. Ik heb zelf ook al geprobeerd om dat te installeren maar de info die ik op Google vind verloopt niet helemaal goed of het is onjuiste informatie.. aangezien ik niet zoveel verstand van linux heb wil ik vragen of iemand mij hierbij kan helpen?

Mijn server draait onder vmware met centos5 en cpanel ik heb volledige beheer over de server.

Is namelijk Colocatie..

PS: Sommigen van deze onderdelen staat volgens de server al geïnstalleerd maar ik heb het idee dat het niet werkt.. owja Ruby On Rails is al aanwezig!

Alvast bedankt.

Bakker ICT
05/01/09, 18:38
Om welk script gaat het ? Je noemt ruby on rails ? Ik kan best het eea voor je installeren , enkel tegen een uurprijs van 35 euro ex btw. Ik ga er vanuit dat het zonder problemen binnen 1 a 2 uur wel geinstallaleerd moet staan. Krijg je het betreffende script zelf wel aan de gang als dit er op staat ?

Don Ron
05/01/09, 18:47
het is een script van Clipbucket maar daar ligt het probleem niet die staat er al op alleen ik heb de benodigde dingen nodig in CentOS5/Cpanel.

Randy
05/01/09, 19:05
Voor $50,- gaat de leverancier alle componenten die je nodig hebt installeren voor je. Vraag jezelf af: wil je voor dat geld zelf uren 'prutsen' om er achter te komen dat het dan nog niet gaat werken?
Met de huidige koers is $50,- ongeveer € 37,- en heb je een professionele installatie.

Don Ron
05/01/09, 19:11
Al geprobeert maar de link Add To Card werkt niet! dan zit er niks anders op om hulp ergens anders te gaan zoeken.

Triloxigen
05/01/09, 19:17
Al geprobeert maar de link Add To Card werkt niet! dan zit er niks anders op om hulp ergens anders te gaan zoeken.

Ben je serieus?

Je kunt toch ook gewoon een email sturen, bellen, contactformulier gebruiken.

Don Ron
05/01/09, 19:22
Goh meneer de directeur heeft ook iets te zeggen,

als de live support al dagen niet actief is en word niet gereageerd op mailtjes heb ik daar weinig aan... en dat reactie van jou heb ik al helemaal niks aan, vraag normaal wat kennelijk is al te veel gevraagd.

ichosting
05/01/09, 19:37
Goh meneer de directeur heeft ook iets te zeggen,

als de live support al dagen niet actief is en word niet gereageerd op mailtjes heb ik daar weinig aan... en dat reactie van jou heb ik al helemaal niks aan, vraag normaal wat kennelijk is al te veel gevraagd.

Het zou ook kunnen zijn dat ze nog "feestdagen" vieren?
Enige wat gesuggereerd wordt is dat je meerdere dingen dan allee add to cart kunt proberen.

Don Ron
05/01/09, 20:15
ik vraag 1 van jullie om hulp..


maar goed laat maar phpfreakz neemt mij ook niet serieus en jullie ook niet...

SLUIT HET TOPIC MAAR!!! :double fuck:

Bakker ICT
05/01/09, 20:19
Duidelijk genoeg wil je er niet voor betalen, en om gratis hulp vragen gaat toch ook anders ;)

Don Ron
05/01/09, 20:23
ik wil er heus wel voor betalen maar geen 35 euro per uur.

Tim.Bracquez
05/01/09, 20:40
ik wil er heus wel voor betalen maar geen 35 euro per uur.

Je kan op sitedeals / tbforum is proberen een zoekertje te plaatsen voor iemand dat het wilt installeren voor 25 euro (totaalprijs)
Volgens mij vind je wel een hobby'st dat dit wilt doen, maar verwacht geen extra service of tweaking of goede configs voor dat geld. Maar het kan wel draaien ;)


Duidelijk genoeg wil je er niet voor betalen, en om gratis hulp vragen gaat toch ook anders ;)
tegenwoordig is het toch wat he...
:lovewht:

Randy
05/01/09, 20:42
En verwacht geen garanties :lovewht:

Don Ron
05/01/09, 20:51
Oke randy bij jou wel garantie dan, zoja wat vraag jij ervoor ??

Als jij teminste die kennis hebt..

Randy
05/01/09, 20:54
Ik heb geen zin om iets te doen voor mensen die zich zo uitlaten tegen 'veteranen' op dit forum. Als je 35,- per uur al teveel vind, moet je niet bij mij zijn. Voor dat geld kan ik iets meer dan een kwartier werken. Wellicht is er op SiteDeals wel een 13-jarige student die je wilt helpen je server om zeep te helpen zodat je alsnog naar het datacentrum mag en *iets* meer kwijt bent dan de genoemde bedragen hier, die heel schappelijk zijn.


Als jij teminste die kennis hebt..

Kijk even naar min signature en sterren... Dan zou deze vraag overbodig zijn.

Don Ron
05/01/09, 20:55
Goed!

Einde verhaal..

Tim.Bracquez
05/01/09, 21:01
Als jij teminste die kennis hebt..
ow, dat zeg je net tegen de verkeerde ...

Bakker ICT
05/01/09, 21:05
Ja 35,- was nog een "vandaag heb ik toch even weinig te doen" prijsje.... :(