PDA

Bekijk Volledige Versie : Boekhouder Gent gezocht (België)



Digits
02/12/08, 00:07
Dag iedereen,

omdat ik van plan ben me wat serieuzer bezig te houden met mijn zelfstandige activiteiten ben ik op zoek naar een boekhouder in Gent. Aangezien er enorm veel 'goede betrouwbare en goedkope' boekhouders zijn vroeg ik mij af of er hier soms mensen zijn die een boekhouder hebben uit de regio Gent en mij bepaalde namen kunnen aan of afraden. Een willekeurig telefoonnr opbellen vind ik om een boekhouder te vinden toch wat gevaarlijk. ik hoor liever wat persoonlijke ervaringen.

het zou gaan om een éénmanszaak of ebvba. een vrij kleine onderneming dus.

reageren mag ook altijd via PM.

Alvast hartelijk bedankt,
mvg,
Digits

wonko
02/12/08, 07:26
Ik kan je Rombaut-Eeckhout en Partners aanraden (Ch de Kerckhovelaan). Vermoedelijk niet de goedkoopste, maar een goede boekhouder betaalt zichzelf terug.

Jefke
02/12/08, 08:32
Neem eens contact op met "Moens Van Peteghem & Co". Die hebben kantoren in Aalst, Oostkamp en Zele.
Eén van hun vennoten is van Gent, en ze hebben daar ook heel wat klanten.
Het is een groter kantoor (kleine 20 mensen dacht ik), met als voordeel dat ze daardoor heel wat kennis in huis hebben.

www.mvpco.be, vraag naar Heidi (Heidi.VanDeKerckhove [at] mvpco.be)

tvm
02/12/08, 16:37
http://www.besteboekhouder.be/index.html
daar kan je een geschikte boekhouder vinden. Ik heb dit enkele jaren geleden met de start van mijn zaak en had onmiddelijk de perfecte boekhouder gevonden. De eigenaars van deze website volgen alles op de voet en vragen regelmatig naar je tevredenheid. Bij herhaaldelijke ontevredenheid worden de boekhouders geschrapt.

mvg,

Tim Van Maele

Digits
02/12/08, 22:35
Bedankt voor de adressen en de websites!
Als er nog ervaringen zijn: altijd welkom :)


Greetings,
Digits

GO-media
03/12/08, 22:09
Wij hebben (tot nu toe) goede ervaring met:
Jarefin (Poolse winglaan)
Grand Thornton (Lievekaai)

Afhankelijk van de complexiteit krijg je vaak iemand toegewezen (met meer ervaring).
Dat vertaald zich ook in het uurtarief. (Die facturen zie je liever niet komen :p)