PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN stelletje prutsers?



DutchTSE
01/12/08, 14:49
Wij zijn sinds kort lid van de SIDN, en in de nog geen maand dat wij lid zijn komen we allerlei zaken tegen die ik niet zou mogen verwachten van een stichting als de SIDN.

Een opsomming:
- De inloggegevens van het testdrs en normale drs zijn bij mij hetzelfde, dit zou verschillend moeten zijn volgens de communicatie bij de SIDN.
(hun reactie: Hier is inderdaad sprake van een fout. Komende maandag wordt besproken hoe wij dit zo spoedig mogelijk op kunnen lossen om het ongemak voor onze deelnemers zo beperkt mogelijk te houden)

- Ik ontvang een email van adres mrreply@sidn.nl, in het engels, met daarin mijn deelnemergegevens en een wachtwoord, verder geen url. Ik neem contact op met de SIDN over hoe of wat?
Hun antwoord: SIDN werkt aan een nieuwe website (met bijbehorend CMS) [...] Om de correcte werking van het nieuwe CMS te kunnen verifiëren, wordt
bij tests gebruik gemaakt van gegevens uit de Deelnemer Test Omgeving
(DTO). Daarbij worden de e-mailadressen door ons overschreven, zodat
testmails uit het nieuwe CMS niet daadwerkelijk bij de deelnemers in
kwestie belanden, maar in een e-mailbox van SIDN. Helemaal aan het begin
van dit proces is een fout gemaakt, waardoor de eerste deelnemer (dat
bent u) wel een testmail heeft ontvangen. Dat was niet de bedoeling.
[....] De fout is inmiddels hersteld. Onze excuses voor de eventuele ontstane verwarring.

- Informatie emails zoals over EPP gaan bij mij naar het notify emailadres, terwijl in de documentatie staat dat dit mailadres bedoeld is voor communicatie tussen ons DRS en hun DRS of iets dergelijks. Normale email zou naar het andere ingestelde adres moeten gaan. Dit probleem ligt nog op de behandel stapel.

Heb ik toevallig een slecht lidmaatschapsnummer te pakken, of heeft iedereen hier last van?

jeffrey
01/12/08, 15:30
Daar gaat wel iets echt helemaal mis dan.
Ik moet zeggen dat wij over het algemeen weinig problemen hebben met SIDN.

Geert-Jan
01/12/08, 15:41
Ogh, Jeroen, what's new....
Liep ik 1 1/2 jaar terug ook tegenaan, hetzij dan met andere problemen...

DutchTSE
01/12/08, 16:49
Ik heb zojuist contact gehad met de marketing manager die ook actief is op WHT en het is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, die uiteraard zullen proberen dit soort dingen in de toekomst te voorkomen ;-)

Phu
01/12/08, 17:25
Ik zit er juist aan te denken mijn SIDN op te zeggen
de communicatie is alles behalve goed.

Laatst een medewerker helpdesk gehad.
zijn antwoord de technische dienst is niet aanwezig om 10.00 AM!.

Wat heb je dan aan helpdesk?

Oplossing wat meerst voor de hand lag,domein technisch opheffen opnieuw registeren

Ja lekker dan kost je 50 euro