PDA

Bekijk Volledige Versie : Uh bedrieger?



con-net
24/01/03, 23:21
Yo ik ben nog noob, maar ik kreeg van eimand die ik kende dit forum toegewezen omdat ik hosting heb gevonden die luid als volgt:

Onbeperkt Schijfruimte
Onbeperkt Datalimiet
apache 1.3.27
php4.2.3/CGI-Bin/Perl/Asp/Mason/EmbPerl/MySQL4a
MySQL4a
FTP Toegang
Dit Alles voor €5,- Per Maand!
Extra Info: De Host gaat Nooit offline!

Wat is hij?
Stinkend rijk, een idioot of een bedrieger?

[Elwin]
24/01/03, 23:38
kun je de link is geven ?

Toon
25/01/03, 00:02
bah een mysql alpha :)


Extra Info: De Host gaat Nooit offline!

eh.. hoe weten ze dat zo zeker, alleen daarom zou ik al denken dat er iets niet pluis is, ik bedoel, overmacht kan altijd

Eriky
25/01/03, 01:27
Ja, echt onzin dit. Onbeperkt bestaat niet dat had je zelf al door gelukkig

superior-is
25/01/03, 14:29
Origineel geplaatst door Kenshin

Wat is hij?


Onrealistisch.

tom
25/01/03, 16:53
weer een bedrijfje dat binnenkort op de fles gaat :D

Cardinoz
25/01/03, 17:03
Ik vind het altijd onzin om als een webhostingbedrijf onbeperkt dataverkeer aan te bieden. Want er is dan altijd wel iets dat het onder het gemiddelde moet blijven ofzow. Ik heb liever een pakket met bijvoorbeeld 20gb/maand dat ik precies weet wat ik mag verbruiken dan die onzin van 'onbeperkt'.

con-net
25/01/03, 17:17
Aha, dus ik moet ik kopen ja of nee?

Ps. er is geen url... :S heb het van een forum. en dit was alles wat er bij stond en dat de site nog niet af was.
Ook een email adres natuurlijk.

Deimos
25/01/03, 17:25
zou het niet doen, dit bestaat niet. En dus zul je hoogstwaarschijnlijk per jaar vooruit moeten betalen en daarna is het dagdag website.

con-net
25/01/03, 17:29
Nee hij zegt dat je per mnd moet betalen.

WebBizz
25/01/03, 19:25
Dan nog... ik zou het evenals Deimos ook niet doen.

cridea
25/01/03, 19:51
Tja 5 euro is het proberen waard.

Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat deze beloften allemaal waar gemaakt kunnen/zullen worden.

almar
26/01/03, 01:07
Je denkt dat je het voor vijf euro kunt proberen, maar denk wel even aan alle mensen die het 'gratis' mochten proberen bij Freehosting.

Referenties van Ladot hoef ik je waarschijnlijk niet te geven.

cridea
27/01/03, 19:55
Nee ik zou ook niet meteen je bedrijfskritische website erop gaan hosten, maar voor een hobbysitetje moet het kunnen toch?

Niet dat ik er zelf over zou piekeren hoor...

almar
27/01/03, 21:29
Vergeet niet dat je snel gehecht raakt aan een domeinnaam, zeker als je veel bezoekers krijgt.

Almar

cridea
27/01/03, 21:49
Origineel geplaatst door almar
Vergeet niet dat je snel gehecht raakt aan een domeinnaam, zeker als je veel bezoekers krijgt.

Almar

True.

Ehm kortom deze hosting is alleen geschikt als je een domeinnaam hebt die je toch niet al te mooi vind en een website die best de helft van de tijd down mag zijn, lelijk is en waar bovendien niemand op komt kijken.

;)

[Elwin]
30/01/03, 08:56
Origineel geplaatst door byh


True.

Ehm kortom deze hosting is alleen geschikt als je een domeinnaam hebt die je toch niet al te mooi vind en een website die best de helft van de tijd down mag zijn, lelijk is en waar bovendien niemand op komt kijken.

;)

Kortom dan kun je beter geen website nemen :P

con-net
07/02/03, 20:34
Origineel geplaatst door byh
Nee ik zou ook niet meteen je bedrijfskritische website erop gaan hosten, maar voor een hobbysitetje moet het kunnen toch?

Niet dat ik er zelf over zou piekeren hoor...

Hoe bedoel je gehecht?

Web123.nl
08/02/03, 13:51
Je kunt toch zorgen dat je later zelf je domeinnaam kunt verhuizen, zonder tussenkomst van de provider. Bij .nl kun je dat al eenvoudig regelen.

Je zou ook wat referenties kunnen vragen aan die host...

beetle
09/02/03, 11:40
Gewoon domein bij een derde partij registreren........
doe ik eigelijk meestal, al was het om het feit dat ik een tijdje terug regelmatig verhuisde van provider,