PDA

Bekijk Volledige Versie : Import van Nederlands via WHM



dreamhost_nl
25/11/08, 09:35
Beste concullegae,

Heeft iemand recentelijk nog een server opgeleverd met hierin "onze" Nederlandse vertaling aan toegevoegd?
Het lijkt er dat in de laatste versie van cPanel slechts een gedeelte van de algehele vertaling wordt overgenomen. Kan iemand dat bevestigen?

Alvast bedankt.

®on
25/11/08, 09:42
Ik neem aan dat je doelt op cPanel Accelerated / 11.24? Daarin werkt het Nederlands op enkele fouten/ontbrekende vertalingen na, op het eerste oog prima.

Waar zie jij de fouten? Het enige wat ik zo snel zag, was het ontbreken van een vertaling voor mail/csvimport.

dreamhost_nl
25/11/08, 09:57
Nee, het gaat hier om een installatie van cPanel op nieuwe servers.
Hierbij wordt het Nederlandse taalbestand niet volledig geïmporteerd (wat vroeger wel het geval was). Onderdelen die vertaald zijn, worden dus niet weergegeven in cPanel. Versie 11.24 gebruiken we nog niet, aangezien deze nog niet is uitgefaseerd.

Blacky
26/11/08, 02:11
Als LW die er ook standaard op zet kun je me even een pm sturen als je wilt. Ik kan bij een server die pas nieuw is ingeregeld met Cpanel erop. Dan wil ik het wel nakijken voor je.
Nja... pas.... medio augustus, of is dat al weer te lang geleden?

dreamhost_nl
26/11/08, 08:43
Bedankt voor het aanbod. Het probleem zit hem ook niet zozeer in het feit dat we geen goed vertaalde bestanden hebben, maar dat deze niet langer goed (lees: volledig) worden geïmporteerd door cPanel. Ook de bestanden van onze productieservers worden slechts gedeeltelijk geïmporteerd, terwijl dit vroeger nooit problemen gaf. We zullen hierover een ticket aanmaken by cPanel -- to be continued ;)

Blacky
26/11/08, 19:30
Oke prima, als ik nog iets voor je kan nakijken laat je het maar weten he.:)

dreamhost_nl
27/11/08, 18:25
Het probleem is uiteindelijk toch gevonden... :sweatdrop:
We hadden twee verschillende bestanden van exact dezelfde grootte (op de byte nauwkeurig), waarvan één de volledige vertaling bevatte en één een gedeeltelijke; vindt dan maar eens waar aan het ligt... :( Probleem i.i.g opgelost gelukkig :yes:

Blacky
27/11/08, 21:31
vindt dan maar eens waar aan het ligt...
Nou? Je hebt het toch gevonden?;)

Goed gedaan en fijn dat het opgelost is.