PDA

Bekijk Volledige Versie : Gameservers.net gestopt?



Maurice79
25/11/08, 01:26
Omdat hier veel mensen komen die actief of werkzaam zijn in de game hosting branche hoop ik of iemand mij verder kan helpen. Ik heb een overeenkomst met www.gameservers.net waarbij ik recht heb dan wel gebruik kan maken van hun "24/7 Tech Support". 24/7 is moeilijk aan te bieden maar goed als hun het aanbieden ga ik er niet vanuit dat we nu al ruim 3 weken wachten op enige vorm van support.

Nadat de server niet meer naar behoren functioneert heb ik geprobeerd via mail en hun forum om in contact te komen maar helaas zonder resultaat. Wel zie ik op hun forum dat er meer klanten zijn die geen gehoor op hun support aanvragen krijgen. Een telefoonnummer kan ik helaas niet vinden wat ik op zich een beetje vreemd vind maar dit zegt misschien wel al genoeg. Hierbij dan ook mijn vraag, zou gameservers.net (onderdeel van LeaseWeb) gestopt zijn met hun activiteit in de game hosting branche? Zo niet dan zijn ze er hard op weg naar toe...

dreamhost_nl
25/11/08, 08:38
...gameservers.net (onderdeel van LeaseWeb)...
Heb je al geprobeerd contact op te nemen met LW ?

Triloxigen
25/11/08, 10:08
Ze zijn niet gestopt.
Waarom zou het vreemd zijn als ze geen telefoonnummer hebben? Met dergelijke prijzen kun je ook niet echt telefonische support verwachten.

Alleen hun contact.php pagina wijst wel naar de hofdpagina meteen, dat is dan wel weer vreemd ;)

Bakker ICT
25/11/08, 10:42
Ik krijg hier gewoon een contact pagina ? Lijkt me overeens vreemd dat als het een onderdeel is van LW, dat ze dan ineens zonder iets te zeggen of te doen de stekker er uit trekken en niets meer van zich laten horen ?

Triloxigen
25/11/08, 10:53
http://www.gameservers.net/contact.php
Die werkt wel met MSIE, maar in FF (mijn standaard browser) wordt je doorgestuurd naar de index. :o

Bakker ICT
25/11/08, 11:31
Als je via de website op de link drukt kom je er wel gewoon.

rensariens
25/11/08, 14:33
Zover ik weet zijn ze niet gestopt al zie ik wel een flinke afname in activiteit bij GS.net.

Maurice79
25/11/08, 17:26
Heb je al geprobeerd contact op te nemen met LW ?
Nee dat heb ik nog niet gedaan maar gaar ga dit wel proberen of het via LW lukt.



Ze zijn niet gestopt.
Waarom zou het vreemd zijn als ze geen telefoonnummer hebben? Met dergelijke prijzen kun je ook niet echt telefonische support verwachten.)
Ik wil geen telefonische support, ik wil alleen vragen waarom ze geen antwoord op de gestuurde support 'tickets' geven en hun deel van de overeenkomst niet nakomen. Omdat ze ook geen adres zichtbaar op de website hebben maar een post box is het dus niet mogelijk om met hun in contact te komen aangezien ze mail en hun eigen forum negeren, post zullen ze ook wel negeren. Mails en forum post zijn makkelijk te negeren maar als iemand constant opbelt of aan je deur staat niet en lijkt het erop of er bewust is gekozen om het voor klanten onmogelijk te maken om in contact te komen, ik noem dit raar ook al heb je lage prijzen. Daarbij kan ik game hosts die lagere prijzen hanteren en wel hun adres en telefoonnummer vermelden op de website.



Zover ik weet zijn ze niet gestopt al zie ik wel een flinke afname in activiteit bij GS.net.Het verbaast me niets als er inderdaad een flinke afname is omdat een game host zonder support geen toekomst heeft, in ieder geval zijn ze mij als klant kwijt en ik zal nooit meer mijn geld verknoeien aan GS.net. Voor iedereen die dit leest en van plan is een server bij gameservers.net te huren raad ik aan om eens verder te kijken en niet zoals mij 3 maanden voor een server betalen die na een maand niet meer functioneert en vervolgens 2 maanden voor noppes betaald.

Piwi-Web
25/11/08, 20:07
<knip>
Flamen doe je maar ergens anders.

Desmond
25/11/08, 20:23
0203162880 bellen ?

Maurice79
25/11/08, 21:29
0203162880 bellen ?Dit nummer is van LeasWeb, ik zoek het nummer van gameservers.net.

Grappig om te zien dat ze vandaag weer een ontevreden klant erbij hebben die meer als drie weken zonder server zit maar wel ervoor betaald heeft en geen antwoord krijgt op support aanvragen. Geloof me GS.net zal binnenkort stoppen, is het niet uit hun zelf dan wel dat ze geen klanten meer hebben. Nooit gedacht dat een game host als GS.net zo laag zou zinken, was het een tijd terug Gservers.nl die zonder mededeling stopte is het nu gameservers.net.
http://forums.gameservers.net/showthread.php?s=&postid=582771#post582771

ilnee
26/11/08, 00:11
Dit nummer is van LeasWeb, ik zoek het nummer van gameservers.net.
Zoals al eerder gezegd is: GameServers=LeaseWeb. Dat (en het bijbehorende adres) staat tevens in de overeenkomst waarmee je akkoord bent gegaan:

GameServers, a tradename of LeaseWeb, located at the J.W. Lucasweg 35, 2031BE Haarlem, The Netherlands, to be called GAMESERVERS hereafter.
http://www.gameservers.net/contentpage.php?id=310

Omdat ze ook geen adres zichtbaar op de website hebben
Zie bovenstaande.

Pirus
26/11/08, 08:08
Aangetekende brief sturen ?