PDA

Bekijk Volledige Versie : Software programma's



htheripper
13/11/08, 15:23
Geachtte medemensen.

Ik Had een vraag,

Ik host nu mijn site in Microoft frontpage. Dit werkt prima en lekker makkelijk, maar nu wou ik hem een stuk gelikter maken, en dit kan met frontpage haast niet. Ik ben nu dus opzoek naar een goed programma om een website in te bouwen waar je makkelijk mee kunt werken zonder enige ervaring.

alvast bedankt.

Huig

bvankuik
13/11/08, 15:36
De volgende stap is DreamWeaver, maar dat is een stuk complexer dan Frontpage.

Denk er ook eens over na om je site door een professional te laten vormgeven. Kost je 1x honderdvijftig euro en dan kun je verder bijhouden met FrontPage.

Triloxigen
13/11/08, 15:38
Je host je site met frontpage? Ik neem aan dat je bedoeld dat je het bouwt met frontpage.

Maar gelikter maken doe je veelal met een grafisch programma zoals photoshop met eventueel flash en javascript (libraries) maar dat is wellicht nog iets te ver gezocht.

htheripper
13/11/08, 16:05
Je host je site met frontpage? Ik neem aan dat je bedoeld dat je het bouwt met frontpage.

Maar gelikter maken doe je veelal met een grafisch programma zoals photoshop met eventueel flash en javascript (libraries) maar dat is wellicht nog iets te ver gezocht.

maar ik bedoel dat je iets toe kan voegen dat bezoekers dingen kunnen toevoegen, en comments posten op de artikelen enzo.

Toepes
13/11/08, 16:16
Misschien is een Joomla website wel een optie. Het installeren van extra zaken zoals gastenboek of forum is eenvoudig en templates zijn voldoende te vinden (gratis of tegen betaling)

htheripper
13/11/08, 16:22
Is het makkelijk werken met Joomla.

Toepes
13/11/08, 16:24
Laten we zo zeggen: Alle begin is moeilijk, alles wat je niet kent is onhandig :) maar op internet zijn veel nederlandstalige handleidingen te vinden over het installeren van en werken met Joomla.

htheripper
13/11/08, 16:27
werkt het net zoon beetje als Frontpage of echt complet anders?

Toepes
13/11/08, 16:36
het werkt anders. In principe heb je niets meer locaal staan, maar werk je op de server. je logt daar in op een admin deel waar je de zaken kunt bewerken.

Ik zou zeggen kijk hier eens: http://www.itmentor.nl/blogging-met-joomla/een-nederlandstalige-joomla-1.5-handleiding.html

dondev
29/12/08, 18:20
maar ik bedoel dat je iets toe kan voegen dat bezoekers dingen kunnen toevoegen, en comments posten op de artikelen enzo.

Als ik hier zo lees raad ik je aan dreamweaver te nemen.
Dit werkt zelfde princiepe als frontpage enkel heb je veel meer mogelijkheden.
De benodigdheden zoals dingen kunnen uploaden en posten van artikels vraagt om enige php kennis.
Ook voor deze zijn er php scripts verkrijgbaar op het internet en het simpelste aan te passen met dreamweaver.

cheers

bramveen
30/12/08, 11:10
Als je van frontpage komt is Expression Web wellicht een optie. Is een profesionele editor voor html/css van MS. www.microsoft.com/expression.