PDA

Bekijk Volledige Versie : Windows XP Pro cd gevraagd.



MarcelC
11/11/08, 14:27
Ik ben zo dom geweest om ca. twee jaar geleden toen ik een Dell laptop kocht geen Windows XP Pro cd erbij te bestellen. Na twee jaar wordt het wel tijd voor een nieuwe installatie en heb hiervoor dus die cd nodig, product key staat uiteraard op sticker aan de onderzijde.

Kan iemand mij aan zon'n cd helpen (tegen betaling) of heeft iemand een idee hoe dit op te lossen ?

riley
11/11/08, 15:39
Eerste wat ik deed toen ik mijn eerste dell laptop was een oude XP cd pakken en de key aan de onderkant gebruiken voor een schone installatie. Dat was een no go.
Ik Dell gebeld en 2 dagen later had ik alle CD's thuis gestuurd gekregen.
Drivers, OS alles.
Bel ze even en misschien dat ze de cd's alsnog sturen.

Wynand
11/11/08, 15:49
Op de 64 bit versies na, denk ik dat ik ze zo ongeveer wel allemaal heb liggen, zeg maar welke je nodig hebt. Kan de Belgische post kennende wel een dag of 3 duren.

Tim.Bracquez
11/11/08, 15:51
Op de 64 bit versies na, denk ik dat ik ze zo ongeveer wel allemaal heb liggen, zeg maar welke je nodig hebt. Kan de Belgische post kennende wel een dag of 3 duren.

+ feestdag :)

heb hier de NL versie van xp pro liggen kan deze wel uploaden (duurt wel even met belgische verbindingen ;) ) (1uurtje)

Wynand
11/11/08, 15:55
Nice, 2 Megabit upstream in Belgiƫ. Zal je ook wat duiten kosten.

Tim.Bracquez
11/11/08, 15:57
Nice, 2 Megabit upstream in Belgiƫ. Zal je ook wat duiten kosten.

Scarlet enkel stomme limieten :O

MarcelC
11/11/08, 15:59
Dank voor de snelle reacties allen, er is als het goed is al een cd per post onderweg en arriveert morgen.

Mocht dit niet lukken zal ik zeker hier op terugkomen.

Wynand
11/11/08, 16:02
Offtopic/rant:
Kunnen we nog een gokje over wagen, hoe lang duurt het voor BGC de prijzen van hun eigen pakketen iets verlaagd en de snelheid iets opgeschroeft, ongeveer tot iets boven het niveau van hun kersvers overgenomen klanten..
Geniet van je mogelijkheid je abbo op te zeggen als het zover komt Tim, EDPNet noch Dommel zijn eigelijk 'goed' te noemen, technisch zit het in orde, maar verder loopt het bij beide mis wanneer er iets niet gaat zoals het zou moeten gaan.

Tim.Bracquez
11/11/08, 16:03
Dank voor de snelle reacties allen, er is als het goed is al een cd per post onderweg en arriveert morgen.

Mocht dit niet lukken zal ik zeker hier op terugkomen.

Ok, dan laat je het maar weten, laat hem alvast uploaden...

Tim.Bracquez
11/11/08, 16:08
Offtopic/rant:
Kunnen we nog een gokje over wagen, hoe lang duurt het voor BGC de prijzen van hun eigen pakketen iets verlaagd en de snelheid iets opgeschroeft.....

Zie ik ze niet al te gouw doen...

BGC heeft scarlet overgenomen... dus heeft die nu alles van ADSL in handen... scarlet had een eigen netwerk, juist 'the last mile' niet... toch wel wat meer als andere providers. Scarlet verder zeer tevreden van, ze leveren wat ze beloven, zelfs meer in upload :)

Ramon Fincken
11/11/08, 16:43
marcel heb je niet een recovery partition op je hdd toevallig?

Netfeed
11/11/08, 16:45
Om met de deur in huis te vallen; ik ben al geruime tijd op zoek naar een iso/cd Win XP Prof NL RETAIL (dus niet OEM). Wellicht dat iemand bereid is om me hier te helpen :)

Tim.Bracquez
11/11/08, 16:55
heb hier een XP PRO NL met volume licentie key liggen, uiteraard zonder key kan ik je die bezorgen...wie weet is het die... (zou ik eerst testen in virtuele machine)

Tim.Bracquez
11/11/08, 17:24
Iemand toevallig het Language Pack liggen van office 2007 (NL)
Is voor een engelse versie in nederlands te zetten.

FlexZa
11/11/08, 17:48
Heb wel een volledige NL-versie, maar kan je deze enkel bezorgen zonder Key...

Tim.Bracquez
11/11/08, 17:57
Heb wel een volledige NL-versie, maar kan je deze enkel bezorgen zonder Key...

Liefst een language pack, anders moet alles geherinstalleerd worden, toch bedankt