PDA

Bekijk Volledige Versie : FENIT algemene voorwaarden i.c.m. Leaseweb



saiko
03/11/08, 11:01
Beste webhostingtalk leden,

Het is voor mij onduidelijk of de algemene voorwaarden van FENIT mij indekken voor de algemene voorwaarden van Leaseweb voor een dedicated server. Kan iemand mij dit zelf vertellen of raden jullie een bureau aan?

PowerSp00n
03/11/08, 11:20
Toepasselijkheid van eventuele inkoop- of andere voorwaarden van KLANT wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen. Op het moment van totstandkoming van de overeenkomst wordt KLANT geacht te hebben ingestemd met de uitsluitende toepasselijkheid van deze Algemene Voorwaarden.

.....

saiko
03/11/08, 11:33
.....

In combinatie met bedoel ik of ik ingedekt bent voor mijn eigen klant. Dus als de website offline is voor wat dan ook reden door in dit geval leaseweb. Ik zelf ingedekt ben tegen mijn eigen klant.

Triloxigen
03/11/08, 11:44
In combinatie met bedoel ik of ik ingedekt bent voor mijn eigen klant. Dus als de website offline is voor wat dan ook reden door in dit geval leaseweb. Ik zelf ingedekt ben tegen mijn eigen klant.

De voorwaarden van FENIT zijn vooral gericht op levering van producten (ook software ), niet direct op hosting.
Maar geloof dat er wel iets in stond over problemen van hogere hand, of derden en niet aansprakelijk zijn.

Lees de voorwaarden anders eens door zou ik zeggen.

PimEffting
03/11/08, 12:08
Als lid van ICT~Office het volgende:
- De FENIT voorwaarden zijn bedoeld voor de levering vanuit jou naar jouw klanten. Het is zeer af te raden om de FENIT voorwaarden als eigen inkoopvoorwaarden te hanteren!

- Zoals eerder aangegeven wordt het gebruik van inkoopvoorwaarden vaak uitgesloten in het contract met de leverancier.

- De FENIT voorwaarden dekken wel degelijk ook beheerde diensten zoals hosting. Belangrijke zaken rondom aansprakelijkheid zijn daarmee afgedekt.

- Er ligt momenteel een concept voor nieuwe FENIT voorwaarden waarbij hosting specifieke zaken verder zijn uitgediept. Begin 2009 wordt deze vrijgegeven.

saiko
03/11/08, 12:55
Bedankt voor alle reacties, het is voor mij een stuk duidelijker. Echter heb ik nog een gerelateerde vraag. Ben ik nu ook ingedekt zodra een van mijn cliënten misbruik maakt van mijn diensten bijvoorbeeld door email spam? Kan ik dan de kosten verhalen op de desbetreffende cliënt?

Triloxigen
03/11/08, 12:59
Heb je de voorwaarden al eens gelezen?

saiko
03/11/08, 13:08
Heb je de voorwaarden al eens gelezen?
De algemene voorwaarden van FENIT heb ik door genomen. Daar lees ik alleen de aansprakelijkheid van de leverancier.