PDA

Bekijk Volledige Versie : Mailserver gezocht voor DM-acties



Steven_AIT
30/10/08, 20:55
Hoi allen,

Ik ben voor mijn Direct(e-)Mail dienst opzoek naar een mailserver via welke we onze mailings kunnen sturen. Maar in tegenstelling tot wat iedereen biedt ben ik niet op zoek naar een bedrijf wat complete mailings verzorgt. Het enige wat we zoeken is een SMTP server die niet over zijn nek gaat als we er 10.000 mailtjes naar toe sturen in een uur tijd. Eigenlijk zoeken we dus een SMTP SOA, of een ASP die SMTP als service aanbiedt.

Ik loop het halve internet door te zoeken, maar ik kan niets vinden wat dit kan. Ik wil er best voor betalen overigens. Wie heeft enig idee op wat voor een termen ik moet googlen om deze partijen te vinden? Of wie heeft ervaring met een dergelijke dienst?

Jefke
30/10/08, 21:19
authsmtp.com

t.bloo
30/10/08, 21:36
even op zoek naar iemand die niet bang is in no-time op alle blacklists te komen

Steven_AIT
31/10/08, 04:41
Even voor de duidelijkheid; ik wil me best aan een convenant houden waarin spam-regels afgesproken worden. Er is geen enkele intentie op de Nederlandse span-regels te overtreden.

masterpe
01/11/08, 18:00
Waarom pak je niet zelf een eigen server die je inricht voor het versturen van je mailing? Dit zou misschien zelfs een VPS kunnen zijn.

Ramon Fincken
01/11/08, 18:17
Even voor de duidelijkheid; ik wil me best aan een convenant houden waarin spam-regels afgesproken worden. Er is geen enkele intentie op de Nederlandse span-regels te overtreden.

maar die afspraken zijn niet bij iedereen te lezen of bekend ;)
oftewel, je kunt hier met je host wel mooie afspraken maken, maar als je over een limiet heengaat kom je geheid ( kan je host niets aan doen ) op die lists terecht ...

Langedaik
02/11/08, 11:37
Als je zoiets wil doen zoek is naar ESP ( Email service provider )

En mensen die spam regels, 10.000 mailtjes is niet echt veel, ligt er aan waar je naartoe mailt of je kans heb op problemen.

Die moet met je eigen systeem ook makkelijk kunnen.

LevelTen
02/11/08, 15:04
<knip>