PDA

Bekijk Volledige Versie : CoD5 Beta



WF WebHosting
30/10/08, 18:03
We hebben sinds de release van CoD5 beta enkele servers online gezet en deze zijn constant vol.

Wat zijn jullie verwachtingen wat populariteit betreft?
Zou dit weleens een waardige opvolger zijn voor CoD4 of ETQW, CSS en Halflife 2?

Robert

Randy
30/10/08, 18:44
Ik heb hem gister gedownload maar krijg een gekke error op m'n prive pc (XP MCE). Zal hem eens op een andere pc met Vista proberen. Het blijft een beta hé.
Al zal ik persoonlijk bij Battlefield blijven. Toch iets meer dan 'schiet iedereen dood en blijf alleen over'.
Maar hij lijkt me wel leuk, ik ga even alles in de fik steken met die vlammenwerper denk ik. :)

WeServIT
30/10/08, 20:09
Ik vind het een tegenvaller, maar ik had ook niks anders verwacht van deze maker. Ik verwacht dat Call of Duty 6 een heel mooi spel wordt.

vipeax
30/10/08, 21:06
Ik vind het een tegenvaller, maar ik had ook niks anders verwacht van deze maker. Ik verwacht dat Call of Duty 6 een heel mooi spel wordt.

Je zou zeggen dat ze het met dezelfde engine (als CoD 4), het niet zouden kunnen verprutsen... :thumbdown:

Piwi-Web
30/10/08, 23:43
bash er maar op los.
In vergelijking met cod 3 vind ik dat ze het zeer goed hebben gedaan hoor!
Ik moet ook zeggen dat de game niet perfect is maar hij is goed gelukt en uitgewerkt. Ik vind de gameplay ook beter maar dat is ieder zijn eigrn mening natuurlijk.
Ik hoop wel dat ze de wapens en die tank aanpassen want vele zijn overpowered.

Mikejuh!
31/10/08, 08:34
Kan het alleen maar eens zijn met hierboven ^


Erg frustrerend wel, heb je eindelijk je vm met windows aanstaan op je linux bakkie, cod5 aan, vol, loopt die vast met de G-spawn entity error. Voorlopig maar alle modes behalve SD en KOTH niet langer dan 10 minuten draaien met 30 + man want dat loopt fout.

WeServIT
31/10/08, 09:24
Kan het alleen maar eens zijn met hierboven ^


Erg frustrerend wel, heb je eindelijk je vm met windows aanstaan op je linux bakkie, cod5 aan, vol, loopt die vast met de G-spawn entity error. Voorlopig maar alle modes behalve SD en KOTH niet langer dan 10 minuten draaien met 30 + man want dat loopt fout.
Klopt wij hebben ook last van die error, ik had al zo'n vermoeden dat het niet aan ons lag. Onze publics zaten ook iedere dag vol, maar sinds dat hij steeds offline gaat is het aantal spelers toch afgenomen.
Maar ja het is een beta als deze fout maar niet voorkomt in het echt spel.

Julian
31/10/08, 10:49
Wat zijn jullie verwachtingen wat populariteit betreft?
Zou dit weleens een waardige opvolger zijn voor CoD4 of ETQW, CSS en Halflife 2?

Geen succesvolle game, maar m'n verwachting lag ook niet echt hoog kijkend naar Treyarch... is deze game ineens CoD1 2.0 geworden? Ik denk niet dat CoD4 overtroffen wordt :)

vipeax
31/10/08, 23:22
· Launching a dedicated server.
1) Launch Call of Duty: World at War Multiplayer Beta.
2) Click Start New Server.
3) Select the Gametype and map.
4) Set your server name and any other options.
5) Ensure "Dedicated" is set to Internet.
6) Click Start.
7) The MPB will now close and the server will run in a console window.

Hoe host je nu eigenlijk op een server? :huh:

EHS-Jerre
31/10/08, 23:44
zoals elke andere cod server, je zoekt een cfg file, zet de startcommando's bij de multiplayer exe en runnen maar :)

trouwens, er zijn enkele tips voor die g_spawn error:
http://wiki.modsrepository.com/index.php/Call_of_Duty_5:_Beta_Errors#G_SPAWN_Entities_Error

Piwi-Web
01/11/08, 00:17
aan die uitleg heb ik helaas niks want dat staat al in mijn server.cfg
Hij hangt dan ook niet specifiek vast door de spawn maar houd er gewoon mee op.
Draait nu nog op een vm, zondag niet meer, eens kijken als dat effect gaat hebben.

vipeax
01/11/08, 00:51
zoals elke andere cod server, je zoekt een cfg file, zet de startcommando's bij de multiplayer exe en runnen maar :)

:o

Thanks :).

WF WebHosting
01/11/08, 02:48
Idd voor wat gameplay betreft vind ik CoD4 ook beter, miss omdat ik wel uitgekeken ben op de WW II shooters.

@ Vipeax je heb ook dedicated server files voor deze beta versie.

Vreemd mijn servers zijn tot nu toe niet vastgelopen, ik heb er max 32 slots opgezet en tot nu toe geen probleem ermee.

Robert

Mikejuh!
01/11/08, 10:56
Welke game mode? SD toevallig?

Alle modes die niet zoals bijv. sd werken, dus iedere 3 minuten een fast_restart hebben, zullen vroeg of laat vastlopen TENZIJ de map niet te lang duurt met een X aantal spelers. Bij mij kwam het neer op 24 spelers 20 minuten, 30 spelers 15 minuten en 36 minder dan 10 minuten. Je ziet nu veel servers die met 40 man tot 75 punten per team gaat, mapwissels iedere ~3 minuten.


Er zijn nu een aantal theoriën over deze g_spawn entity error, en voor mij is de meest aannemelijke dat dit NIET de goede error is. De client loopt vast om een andere reden dan die error inhoud. De server loopt waarschijnlijk vast op een memory leak, en triggered die error voor de clients.

amd
01/11/08, 15:40
deze error zit ook in cod4 maar dan in de btd zombie mod.

dit wordt heus wel opgelost.

Mikejuh!
01/11/08, 17:18
:beta1:

Hoewel het allang opgemerkt had moeten zijn, en of ze het in deze 2 weken kunnen fixen zal me benieuwen maar ze komen er vast wel.

Lite-On
01/11/08, 17:41
Ik heb het nog niet gespeeld, maar mij lijkt het een zeer leuke game.
Veel gamen doe ik niet. Afentoe voor de afleiding is een game zoals CoD erg leuk :)

Ik ga misschien voor de fun wel een keer een CoD5 server draaien, maar dat zal nog wel even duren denk ik ;-)