PDA

Bekijk Volledige Versie : SliceHost overname door RackSpace



SF-Jeroen
28/10/08, 10:44
Bron: http://www.slicehost.com/articles/2008/10/22/big-news-today



We're writing today to discuss the big news released last week. For those who missed it, we've been acquired by Rackspace Hosting. An acquisition wasn't something we expected, but after talking with the Rackspace team it became apparent this would be a great fit. Our technology benefits their customers and product offerings, their resources and expertise enable us to grow Slicehost and continue meeting our customers' needs. Most importantly we saw in Rackspace the same passion for customer service and technology that has driven Slicehost from the beginning. Our customers mean everything to Jason and me and we believe this is the right move.

This email is short and sweet because nothing is going to change - we'll keep doing our thing. Rackspace is amazed at what we've accomplished and wants that momentum to continue. We have a vision for Slicehost and want to build products that solve your problems. We'll remain a service focused on developers, strive to make our customers happy and continue providing the honest, real support that brought you to us in the first place.

Ik hoop maar dat alles inderdaad hetzelfde blijft, vooral de prijzen :)

Triloxigen
28/10/08, 11:10
Ik had er nog nooit van gehoord, tot ik gisteren toevallig op de website kwam (weet niet eens meer hoe) en nu al meteen dit :p

WilloW
28/10/08, 11:32
jeetje, Ik volg die club al een tijdje aangezien die jongens erg fancy control panel gebouwd hebben.

SF-Jeroen
28/10/08, 20:55
Controlpanel is inderdaad heel erg netjes, zegmaar gerust perfect.

Ik vraag me alleen wel af, ze zeggen 15.000 vpssen te hosten, ze runnen het met z'n 2en, en ik dacht dat een van hen het systeembeheer deed... dat moeten dus z'on 800 servers zijn. Aardig druk lijkt me.

vipeax
28/10/08, 21:08
Ik vraag me alleen wel af, ze zeggen 15.000 vpssen te hosten, ze runnen het met z'n 2en, en ik dacht dat een van hen het systeembeheer deed... dat moeten dus z'on 800 servers zijn. Aardig druk lijkt me.

Ze hebben een jobs page voor techs, zouden ze er echt nog maar 1 hebben dan? (zou wel knap zijn i.i.g. gezien de reviews)

Triloxigen
29/10/08, 01:17
Ik kan me niet voorstellen dat je met een dergelijke omvang afhankelijk bent van 1 engineer. Wellicht huren ze de rest bij?

Phu
29/10/08, 01:58
Ik kan me niet voorstellen dat je met een dergelijke omvang afhankelijk bent van 1 engineer. Wellicht huren ze de rest bij?

Waarom zou dit niet mogelijk zijn ?
Als je gewoon je machines goed beheerd met een goed panel
zoals hierboven al eerder is aangegeven dan is het best mogelijk.

Swiftway-UK
29/10/08, 09:38
Waarom zou dit niet mogelijk zijn ?
Als je gewoon je machines goed beheerd met een goed panel
zoals hierboven al eerder is aangegeven dan is het best mogelijk.

800 fysieke servers beheren met twee personen, die daarnaast ook support, sales and administratie doen?

Misschien huren ze wel dedicated servers van een partij en outsourcen ze het beheer van de hardware op deze wijze. Dan kunnen zij zich concentreren op datgene waar ze goed in zijn. Dat lijkt mij veel logischer.

t.bloo
29/10/08, 09:52
800 servers met 1 persoon beheren is gemiddeld 40/800 = 3 minuten per server per week. Klinkt wat krapjes voor goed onderhoud ja.

Triloxigen
29/10/08, 10:43
Waarom zou dit niet mogelijk zijn ?
Als je gewoon je machines goed beheerd met een goed panel
zoals hierboven al eerder is aangegeven dan is het best mogelijk.

je hebt atijd onvoorspelbaarheden, een server crash (of meerdere tegelijk, of problemen door stroomuitval).

Wat als die ene engineer op vakantie is, ziek of van mij part in het ziekenhuis ligt?

Dit zijn allemaal geen onrealistische zaken.

DennisWijnberg
29/10/08, 11:19
Ber|Art edit: Ontopic a.u.b.

DennisWijnberg
29/10/08, 11:33
Bron: http://www.slicehost.com/articles/2008/10/22/big-news-today
Ik hoop maar dat alles inderdaad hetzelfde blijft, vooral de prijzen :)

Vind je die prijzen echt zo fancy?

Triloxigen
29/10/08, 11:53
Ber|Art edit: rapporteren is beter!

K&M Solutions
06/07/09, 13:08
Ik had er nog nooit van gehoord, tot ik gisteren toevallig op de website kwam (weet niet eens meer hoe) en nu al meteen dit :p

De prijzen zien er inderdaad verrukkelijk uit!