PDA

Bekijk Volledige Versie : Vragen mbt tot bandbreedte



Mike P.
26/10/08, 15:03
Hallo,

Ik heb een aantal vragen over het 1U 'Entry' pakket van Concepts ICT (http://concepts.nl/serverhosting/co-located).


U heeft als klant de mogelijkheid om voor het dataverkeer uit twee opties te kiezen, t.w. een vaste hoeveelheid dataverkeer per maand (Gigabyte) of een gegarandeerde bandbreedte (Mbit/s)."Als er voor genoemde vaste hoeveelheid dataverkeer p/mnd gekozen wordt, aan wat voor lijn hang je dan? Gewoon de volle 100Mbit? Als er voor een gegarandeerde bandbreedte (Mbit/s) wordt gekozen, aan wat voor een lijn moet ik dan denken?

Ik vind het een beetje vaag, vooral door dit:
"Internet verbinding: 100 Mbit
Inbegrepen dataverkeer: 1Mbit"

Mvg,
Mike P.

IT-worX
26/10/08, 15:09
Je lijn zal op 100MBit (of 1GBit) gekoppeld worden met de switch.

Als je bvb 100GB afneemt, zal je server bereikbaar zijn tegen 100Mbit, maar zal je na 100GB moeten bijbetalen. Je krijgt dus de volle snelheid, maar je zal na 100GB extra moeten betalen.

Als je afneemt in mbit, mag je eigenlijk zoveel verbruiken als je wilt (GB's) maar mag je totale snelheid niet boven het aantal mbit liggen dat je afneemt.

Mike P.
26/10/08, 15:10
Je lijn zal op 100MBit (of 1GBit) gekoppeld worden met de switch.

Als je bvb 100GB afneemt, zal je server bereikbaar zijn tegen 100Mbit, maar zal je na 100GB moeten bijbetalen. Je krijgt dus de volle snelheid, maar je zal na 100GB extra moeten betalen.

Als je afneemt in mbit, mag je eigenlijk zoveel verbruiken als je wilt (GB's) maar mag je totale snelheid niet boven het aantal mbit liggen dat je afneemt.
Haha, bedankt! Dit was ongeveer wat ik dacht, maar nu is het helemaal helder. Nogmaals bedankt, IT-worX!

Mvg,
Mike P.

IT-worX
26/10/08, 15:12
Haha, bedankt! Dit was ongeveer wat ik dacht, maar nu is het helemaal helder. Nogmaals bedankt, IT-worX!

Mvg,
Mike P.

Graag gedaan :-) Factuur volgt ;-) :D

Geert-Jan
26/10/08, 15:16
http://www.webhostingtalk.nl/dedicated-en-vps-unmanaged-hosting/70367-berekening-van-dataverkeer.html#post511064