PDA

Bekijk Volledige Versie : Vodafone UMTS aansluiting ter overname (voordelig!)

WH-Tim
23/10/08, 21:10
Hallo allemaal,

Ik zit momenteel met een Vodafone UMTS kaart die ik eigenlijk niet meer gebruik. De afgelopen 5 maanden maar 1 of 2 keer een uurtje. Ik zit helaas nog 10 maanden aan het contract vast, maar wat mij betreft kan hij de deur uit. Momenteel kost het mij 32,50 euro per maand exclusief BTW voor 200MB data gratis. Maar ik heb net met Vodafone gebeld en degene die het overneemt kan ieder willekeurig data-abonnement erbij nemen. Dat is dus voordeliger dan een nieuw abonnement van 2 jaar te moeten nemen! Ze raden je trouwens aan een nieuw nummer erbij te pakken i.p.v. de huidige te gebruiken. Net wat je fijn vindt.

Overname-abonnenten:
Contracten bij Vodafone zijn nu een stuk voordeliger geworden. Vanaf 16,76 euro per maand heb je al een account dat 2 keer zo groot is als het account dat ik nu aanbied:
http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel_werken_met_notebook/wat_kost_het/

De UMTS kaart is: Mobile Connect - HSDPA / UMTS / EDGE / GPRS ExpressCard (UMTS Breedband) , om zo in de zijkant van je pc te schuiven (Dus geen in de weg zittende usb stick tijdens het internetten!)

De overnamedrachts van 15 euro wil ik ook nog wel betalen.
Overnemen is gratis. Ik wil er graag vanaf :)
Enige dat je moet betalen zijn de abonnementskosten aan Vodafone van het door jou nieuw gekozen abonnement.