PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring One.com

fret
11/12/06, 13:46
hallo,

Ik vond op dit forum dat er nogal wat mensen bij one.com zijn?
wat zijn jullie ervaringen?

Momenteel zitten we bij b-smarthosting (ook 1eurohosting), waar we de problemen stilaan beu zijn. dezelfde problemen maken we liever niet meer mee, vandaar hadden we graag wat ervaringen van anderen gehoord

Dank.

Keizer
11/12/06, 14:10
vergeet niet:

- support is brak (wordt beter maar NL support is bijna altijd offline)
- servers staan in .dk
- 12 euro instelkosten

verder opzich prima prijs ntauurlijk voor zoveel ruimte!!

Magic-Hosting
11/12/06, 15:08
Lees even hun AV. Je mag geloof ik alleen maar kleine bestanden er op zetten zoals PHP, HTML ect.
Ik geloof zelfs dat ze .rar .mov enzo hebben geblokkeerd. Daarom geven ze "onbeperkt dataverkeer".

fret
11/12/06, 17:35
maar wat betreft betrouwbaarheid en performantie ?

bij 1eurohosting/b-smarthosting hebben we nu al 2 maanden dikke miserie met trage server, en de mySQL die constant overbelast is ! de problemen zijn ook meestal s avonds en in weekend, wanneer we natuurlijk de meeste bezoekers krijgen en dan is er geen support. de laatste weken krijgen we zelfs geen antwoord meer op onze mails !

one.com is van dezelfde prijsklasse, dus zijn we bang dat we met dezelfde performantieproblemen gaan kampen.

"hun support is brak", vertelde je over one.com.... dit is vreemd, ze hebben nogthans 24h/24 7d/7 live-chat support, of zijn dat leugens die ze aanbieden?
(dat het engels is, stoort me niet)

David-Andrew
11/12/06, 17:49
Zit er zelf niet bij, maar de site van mijn kerk (http://www.siondenhaag.nl) is daar gehost. En die laad vaak echt behoorlijk traag!

Keizer
11/12/06, 18:32
"hun support is brak", vertelde je over one.com.... dit is vreemd, ze hebben nogthans 24h/24 7d/7 live-chat support, of zijn dat leugens die ze aanbieden?
(dat het engels is, stoort me niet)

als je engels geen probleem vind valt et wel mee hoe brak hun support is.. maar dit is echt zo'n groot bedrijf die je nergens bij helpt en die ook geen server voor je zal aanpasssen...

als je het voor de snelheid doet zou ik een nederlandse hoster opzoeken!

MortyDot
12/12/06, 11:12
Ik zou als ik jou was voor een ander bedrijf gaan, er zijn zat resellers die voor 2 euro per maand een goed alternatief zijn dan die 1euro stuff.

Je bent daar een van de wijnige klanten. Meesten zijn dan te benouwd om je kwijt te raken. De (helpdesk) is dan in veel gevallen ook snel en redelijk goed. in de meeste gevallen nog persoonlijk ook! "in het nederlands met veel spelfouten ;-)" maar geven dan vaak wel terug dat je site op een snelle server staat gedeelt met anderen.

Wil je echt betrouwbare hosting dan zou ik voor een iets groter budget gaan, dus voor een hosting paket bij een hoster met echt kwaliteit!

Danza
17/10/08, 20:29
Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met one.com ?
Laat uw mening er maar over komen!

Triloxigen
17/10/08, 20:34
Zijn al meerdere topics over...

Danza
17/10/08, 20:45
Zijn al meerdere topics over...

Ah nice, en hoe kan ik die makkelijk vinden? want ik kan dat hier wel proberen te zoeken maar omzo 400 forum paginatjes te openen, hhmmm nee zen :d

Triloxigen
17/10/08, 20:45
Bovenin staat "Zoeken"

Bashir
18/10/08, 10:19
Een webhost die onbeperkt dataverkeer aanbiedt zou ik in ieder geval niet gebruiken. Je weet dan nooit waar je aan toe bent.

westerp
18/10/08, 11:10
Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met one.com ?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1059977/last
http://web.archive.org/web/*/http://www.b-one.net
http://www.webhostingtalk.nl/shared-webhosting/69492-ervaring-met-b-one-webhosting.html
http://www.webhosters.nl/forum.php?action=view&id=493

En ga zo maar door. De kans is groot dat je krijgt waar je voor betaalt en
als je nou echt moet beknibbelen op die paar euro die goede hosting bij
een bekende Nederlandse hosting provider kost zou ik me afvragen wat
je verwacht m.b.t. het hosten van jouw website/email etc..

p4ubenl
29/10/08, 01:48
Om even op de discussie in te haken, ik constateer helaas bij vrienden/bekenden die naar betreffende one.com gaan dat ze nergens last van hebben, goede snelheden en geen gezeik.
Hoe reageren de collega-hosters hierop? De service is blijkbaar ook al goed, dus waarin kunnen de kleinere Nederlandse hosters zich nog onderscheiden behalve met belachelijk lage prijzen stunten?

Gr

Geerdt
29/10/08, 11:25
Ik heb sinds een maand een account bij One.com om gewoon eens te testen. tot nu toe werkt het erg goed en stabiel, kan er weinig negatiefs over zeggen.

wowzie
29/10/08, 11:33
Om even op de discussie in te haken, ik constateer helaas bij vrienden/bekenden die naar betreffende one.com gaan dat ze nergens last van hebben, goede snelheden en geen gezeik.
Hoe reageren de collega-hosters hierop? De service is blijkbaar ook al goed, dus waarin kunnen de kleinere Nederlandse hosters zich nog onderscheiden behalve met belachelijk lage prijzen stunten?

Gr

Omdat veel collega-hosters gebeld kunnen worden, geen lage limieten op MySQL connecties hebben en misschien PHP ook wel in safemode uit aanbieden.

Naar mijn mening doet one.com het leuk voor beginners en mensen die gebruik maken van de sitebuilder. Wil je wat meer dan loop je denk ik toch snel tegen limieten aan.

eszet
06/11/08, 11:25
Omdat veel collega-hosters gebeld kunnen worden, geen lage limieten op MySQL connecties hebben en misschien PHP ook wel in safemode uit aanbieden.

Naar mijn mening doet one.com het leuk voor beginners en mensen die gebruik maken van de sitebuilder. Wil je wat meer dan loop je denk ik toch snel tegen limieten aan.

Inderdaad, door persoonlijke service aan te bieden voor je klanten. Zo wil one.com bv. de PHP mem_limit niet hoger zetten dan x aantal MB, wat problemen kan geven bij bepaalde PHP scripts (bv. als je in Drupal wat meer wil dan enkel de basismodules). Als je dit als host dan wel kan aanbieden ben je veel meer waard voor je klant en is diens keuze snel gemaakt.

nugget
07/11/08, 00:59
jup ik ken ook een paar mensen die daar hosting afnemen en super tevreden zijn. Alleen snelheid schijnt soms tegen te vallen maar voor die prijs is dat minder belangrijk

brinkie
07/11/08, 01:16
jup ik ken ook een paar mensen die daar hosting afnemen en super tevreden zijn. Alleen snelheid schijnt soms tegen te vallen maar voor die prijs is dat minder belangrijk

Kijk, heb je zo'n (belangrijk) argument: snelheid :)

En, zo goedkoop zijn ze niet. Het kleinste pakket kost € 33,-/jaar. Voor dat geld kan je ook bij een Nederlandse hoster terecht die wél onder het Nederlandse recht valt en opereert, Installatron aanbiedt (of een andere installer), enz, enz.. er zijn er hier zat die rond dat bedrag het leveren!

Ps. zie ook de algemene voorwaarden (http://www.one.com/nl/algemene-voorwaarden) van One.Com: 'onbeperkte' datatransfer met een flinke adder onder het gras:

Verkeer is in principe onbeperkt. Maar het verkeer dient wel redelijk te zijn en niet het verkeer van andere gebruikers verstoren. Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt One.com zich het recht voor om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief voor het verkeer in rekening te brengen.

Maar uiteindelijk moet iedereen zelf maar weten waar ze hun website hosten, als je wilt dat hij zonder vooraankondiging afgesloten wordt bij overschrijding van een niet nader gedefinieerde limiet,.. persoonlijk zou ik dat nooit acceptabel vinden.

Er stond mij ook iets bij dat er een limiet op de connectie was qua downloads/omvang van bestanden, maar dat kan ik niet meer terugvinden. Iets in de geest van "maximaal 1 Mb per connectie".

Metropolice
16/12/08, 13:50
Persoonlijk heb ik ook wel redelijk goede ervaring met hun servers alleen ben ik niet altijd even content van de snelheid van de server. Men zegt wel eens goedkoop is miskoop maar dat is hier niet bepaald van toepassing. Al moet je wel oppassen met inderdaad het onbeperkt dataverkeer.

FlexZa
16/12/08, 14:10
Heb er op het moment zelf ene website draaien. Na wat probleempjes en moeilijk doen over de domeinnaam is alles gelukkig goedgekomen. Maar de snelheid laat inderdaad vaker te wensen over. En er is een beperking van X aantal connecties op de Mysql-database.

Het deel over het onbeperkte "beperkte" dataverkeer wist ik niet.

Mijn opzegging hebben ze inmiddels al ontvangen.

Herbert
16/12/08, 19:36
Ik heb geen account daar, maar we zijn al enkele dagen aan het zoeken naar dat foto album die ze online hebben.
Is die ergens te downloaden?

Triloxigen
16/12/08, 20:07
Fotoalbum?

Herbert
16/12/08, 20:39
Fotoalbum?
Foto Galerij, staat ook onder nieuws.
Voorbeeld staat o.a. hier: http://gallery.webgirl.biz/#home

Triloxigen
16/12/08, 20:45
Je zoekt de software? Ik denk dat ze dit zelf hebben gemaakt.

Herbert
16/12/08, 20:49
idd, ik zoek die software.
Als iemand dat weet dan hou ik mij aanbevolen.
Dit was even een vraagje tussendoor, van mij mag iedereen ontopic blijven vanaf nu.
Als iemand een download link heeft dan hoor ik het wel dan.

cfmweb
16/12/08, 20:50
Ik wordt altijd zo moe van die onbeperkte dataverkeer en belachelijk veel ruimte aanbieders. Vertel mij nou eens wat het voor zin heeft om 1000 Mb ruimte te reserveren voor een site van nog geen 20 Mb. O ja.. het staat leuk in vergelijkings overzichtjes.
Mijn ongenuanceerde mening: ze rekenen gewoon op maximaal 50 Mb en het account is dus 950 Mb "over-sold". Ik wil het nog weleens zien gebeuren dat iedereen die daar host z'n volledige pakket zou gebruiken.. ik ben bang dat ze dan toch een probleem hebben.

Triloxigen
16/12/08, 20:52
Dat heet nou overselling..

level200
20/12/08, 20:30
Heel vroeger ( zeker 5 jaar geleden ) heb ik wel eens een domein laten hosten bij one.com. Nou weet ik niet of het nog steeds zou "klant-onvriendelijk" is maar destijds moest je een kopie van je id doorfaxen voor het account werd geactiveerd. daarnaast is de snelheid redelijk "beroerd" ( niet echt objectief - ik geef toe ) en maakte ik destijds redelijk vaak een down-tijd mee van enkele uren tot een halve dag hetgeen voor mij destijds reden was om op zoek te gaan naar een andere hoster.

nugget
21/12/08, 01:48
@Herbert, kijk eens op jalbum.net kun je prima fotoalbums mee genereren werkt echt super

verder heb ik een klant die ook een account heeft bij one.com. Hij maakt alleen voor test doeleinde gebruikt maar hij heeft alleen maar positieve ervaringen.

en over grote pakketten, tja helaas kijken veel personen alleen naar de prijs en de plaats waar je zoveel mogelijk krijgt. Deze mensen hebben ook geen behoefte aan hele goede kwaliteit, athans in het begin. Pas als ze verder zijn willen ze meer.

vne
22/12/08, 02:56
misschien moet we met dubbele aanbiedingen beginnen om te concureren met die mannen
cheapo hosting: overdreven veel webruimte, lage snelheden en lage prijzen
premium hosting: realistische webruimte, goede snelheden en normale prijzen

Manueltje22
18/01/09, 18:52
Om zelf ook nog even te reageren op dit.
Ik zit zelf ook bij one.com, ik vind de servers traag werken. Het duurt bij mij 5/10 seconden voordat 1 pagina maar wordt geladen.

Heb er ook wat tegen de support van gezegd maar ze blijven neerkijken op mijn internet verbinding, terwijl ik niet de enige ben die er last van heeft.
Iemand een idee voor een andere hosting provider?

TomasVL
18/01/09, 19:13
Om zelf ook nog even te reageren op dit.
Ik zit zelf ook bij one.com, ik vind de servers traag werken. Het duurt bij mij 5/10 seconden voordat 1 pagina maar wordt geladen.

Heb er ook wat tegen de support van gezegd maar ze blijven neerkijken op mijn internet verbinding, terwijl ik niet de enige ben die er last van heeft.
Iemand een idee voor een andere hosting provider?

Er zijn hier tientallen providers die je een vrijblijvende aanbieding kunnen doen ;)
Forum Aanbiedingen Gezocht!

cfmweb
18/01/09, 19:16
Het kan vast geen kwaad om deze vraag te stellen in "aanbiedingen gezocht" er zijn hier zat aanbieders die kwalitatief goede hosting hebben voor een redelijke prijs.
Waneer jij bereid bent om ietsje meer te betalen ben je een stuk beter af :thumbup:

Robert Esseveld
20/01/09, 15:54
Ik heb ook een keer bij one.com een pakketje afgenomen om te kijken hoe het is. Maar ik vind hun controlpanel maar niks ;)

reef
20/01/09, 16:18
... Installatron aanbiedt ...

Kan jij me een provider geven die voor EUR 1,25 per maand Installatron aanbiedt?

Ik stuur zelf weleens mensen met een klein budget door naar one-com door. Werkt allemaal probleemloos en supersnel ook.

cfmweb
20/01/09, 19:12
Kan jij me een provider geven die voor EUR 1,25 per maand Installatron aanbiedt?

Ja maar dat mag niet in dit topic :whistling:

Ik stuur zelf weleens mensen met een klein budget door naar one-com door. Werkt allemaal probleemloos en supersnel ook.

Foei foei :nono:

:dots:

reef
20/01/09, 19:21
Foei foei :nono:

:)

Tsja ach. Of bij kennissen waarbij ik naderhand een hele hoop gratis 'hulp' kan verwachten. Idd :nono: maar dan met de bedoeling dat we daar aan gaan beginnen.

Apoc
20/01/09, 19:45
Persoonlijk geen ervaringen, maar ik kan je wel het advies geven om zo ver mogelijk weg te blijven van bedrijven die op hun website groot "onbeperkt dataverkeer" adverteren, en in de kleine lettertjes (de algemene voorwaarden bijvoorbeeld) iets heel anders neerzetten. Als een bedrijf met dergelijke praktijken al weinig integriteit toont, dan kan je van de dienstverlening eigenlijk niets anders verwachten.

Dit geldt overigens, naar mijn mening, voor alle bedrijven in het algemeen.

Manueltje22
22/01/09, 17:54
Ik heb jammer genoeg wel ervaring. Ben vandaag nog eens langs geweest bij de support, het is precies hetzelfde als je een call center belt. Iedereen weet 0,1% van alles, alles moet per email gaan zodat ze eerst de definities kunnen opzoeken van wat is wat.

Verder ben ik al een hele poos aan het zoeken naar een leuke hosting provider waar daemons wel worden ondersteunt voor me spel. Bij one.com krijgt je een leuk berichtje met server informatie, net of iemand daar slimmer van wordt...

tazmanian
24/01/09, 21:24

Wij rekenen niets voor installatron
is gewoon service :)

One.com geen ervaringen mee, wel klanten vandaan gekregen

reef
24/01/09, 21:38
Wij rekenen niets voor installatron
is gewoon service :)

Maar jullie rekenen dan ook geen EUR 1,25 per maand voor de hosting...

eMiz0r
24/01/09, 22:36
Och mensen.. kijk toch eens alsjeblieft verder dan je neus lang is. Ik lees die Algemene Voorwaarden door en de 3e alinea is het al raak:

One.com heeft een niet-goed-geld-terug garantie (NGGT), maar in de AV staat daarover het volgende:

Voor de klant geldt bij een online-bestelling het recht om de koop ongedaan te maken, waarbij de klant tot 14 dagen heeft om af te zien van zijn bestelling. Domeinen zijn echter uniek en webhotels worden individueel aangepast en opgericht voor het domein. Met betrekking tot snelle levering van het bestelde, zal One.com normalerwijs aanvangen met het oprichten en aanstemmen van het bestelde zodra de order binnengekomen is. De klant accepteert bij het doen van de bestelling, dat een eventueel recht om af te zien van de aanschaf automatisch vervalt als One.com begonnen is met het oprichten en aanpassen van het bestelde.

Maw: als je snel online wilt doe je meteen afstand van je recht op annulering en krijg je dus geen cent terug. NGGT klinkt dus leuk op de frontpage, maar die kleine lettertjes hè?!

Volgende alinea!

Het is abonnees zonder voorafgaande toestemming van One.com niet toegestaan grote hoeveelheden gegevens op de server op te slaan die gratis mag worden gedownload of opgevraagd. Het doel is om niet te functioneren als een externe harde schijf voor de opslag van gegevens in de opmaken als zip, mp3, jpg, etc. maar als een presentatie/verkoopruimte voor bedrijven en privé-personen.

Je mag dus niet "een grote hoeveelheid" (hoeveel? 5MB???) gegevens gratis ter download aanbieden, anders hebben zij het recht je af te sluiten. Als je veel dataverkeer verbruikt is dit vaak automatisch het geval: het aanbieden van grote hoeveelheid gegevens. Zeg maar dag tegen je website!

Betalingscondities zijn zonder uitzondering binnen acht dagen contant, tenzij er een speciale overeenkomst is bereikt. Als de klant het verschuldigde bedrag niet binnen tien dagen na de uiterste betaaldatum heeft betaald, wordt rente in rekening gebracht (zonder voorafgaande kennisgeving) vanaf de betaaldatum, overeenkomstig de huidige geldige wetgeving op het gebied van rente. Er wordt tevens een herinneringstarief van EUR 12,00 in rekening gebracht voor iedere factuur.

Hou er dus rekening mee dat je binnen 8 (!!) dagen betaalt, anders wordt je hostingpakketje minimaal 12 euro + rente duurder. (fatsoenlijke Nederlanders providers (ja ook de duppieproviders) hanteren vaak een maand en diverse herinneringen voordat er uberhaupt een cent in rekening wordt gebracht).

In alle geschillen en discrepanties wordt uitsluitend door de gewone Deense rechtbanken beslist en overeenkomstig de Deense wet (uitgezonderd regelgeving van de Deense wet met betrekking tot rechtskeuze).

Het zit hem allemaal in de kleine lettertjes mensen, zoals altijd!

eMiz0r
24/01/09, 22:43
Och mensen.. kijk toch eens alsjeblieft verder dan je neus lang is. Ik lees die Algemene Voorwaarden door en de 3e alinea is het al raak:

One.com heeft een niet-goed-geld-terug garantie (NGGT), maar in de AV staat daarover het volgende:

Voor de klant geldt bij een online-bestelling het recht om de koop ongedaan te maken, waarbij de klant tot 14 dagen heeft om af te zien van zijn bestelling. Domeinen zijn echter uniek en webhotels worden individueel aangepast en opgericht voor het domein. Met betrekking tot snelle levering van het bestelde, zal One.com normalerwijs aanvangen met het oprichten en aanstemmen van het bestelde zodra de order binnengekomen is. De klant accepteert bij het doen van de bestelling, dat een eventueel recht om af te zien van de aanschaf automatisch vervalt als One.com begonnen is met het oprichten en aanpassen van het bestelde.

Maw: als je snel online wilt doe je meteen afstand van je recht op annulering en krijg je dus geen cent terug. NGGT klinkt dus leuk op de frontpage, maar die kleine lettertjes hè?!

Volgende alinea!

Het is abonnees zonder voorafgaande toestemming van One.com niet toegestaan grote hoeveelheden gegevens op de server op te slaan die gratis mag worden gedownload of opgevraagd. Het doel is om niet te functioneren als een externe harde schijf voor de opslag van gegevens in de opmaken als zip, mp3, jpg, etc. maar als een presentatie/verkoopruimte voor bedrijven en privé-personen.

Je mag dus niet "een grote hoeveelheid" (hoeveel? 5MB???) gegevens gratis ter download aanbieden, anders hebben zij het recht je af te sluiten. Als je veel dataverkeer verbruikt is dit vaak automatisch het geval: het aanbieden van grote hoeveelheid gegevens. Zeg maar dag tegen je website!

Betalingscondities zijn zonder uitzondering binnen acht dagen contant, tenzij er een speciale overeenkomst is bereikt. Als de klant het verschuldigde bedrag niet binnen tien dagen na de uiterste betaaldatum heeft betaald, wordt rente in rekening gebracht (zonder voorafgaande kennisgeving) vanaf de betaaldatum, overeenkomstig de huidige geldige wetgeving op het gebied van rente. Er wordt tevens een herinneringstarief van EUR 12,00 in rekening gebracht voor iedere factuur.

Hou er dus rekening mee dat je binnen 8 (!!) dagen betaalt, anders wordt je hostingpakketje minimaal 12 euro + rente duurder. (fatsoenlijke Nederlanders providers (ja ook de duppieproviders) hanteren vaak een maand en diverse herinneringen voordat er uberhaupt een cent in rekening wordt gebracht).

In alle geschillen en discrepanties wordt uitsluitend door de gewone Deense rechtbanken beslist en overeenkomstig de Deense wet (uitgezonderd regelgeving van de Deense wet met betrekking tot rechtskeuze).

Het zit hem allemaal in de kleine lettertjes mensen, zoals altijd!

(sorry van kick, even voor Google om te indexeren :p)

reef
25/01/09, 03:19
Hehe, grappig, 2 one/com topics same time :)

cfmweb
25/01/09, 13:36
Kunnen we dit topic niet beter samenvoegen met die andere dan?

Maarreh, ik wil er nog wel iets over kwijt hoor. Ik ben niet superintelligent dus ik denk dat iedereen het wel kan verzinnen..

Er zijn ONTZETTEND veel hostingbedrijven en iedereen wil graag klanten toch?

Maar het moet uit de lengte of uit de breedte komen, dus wanneer je inlevert op prijs kan je wellicht een betere service verwachten en als je een lagere prijs wilt zal je het mogelijk met mindere service moeten doen.

En als ze beweren beide waar te kunnen maken zal er dus op een andere manier bezuinigd moeten worden; materiaal of verbindingen.
Het inkopen van opslagruimte en dataverkeer kost nou eenmaal ook geld, en dat moet toch een keer terugkomen.

En ja dat onbeperkt en gigantische opslag ruimtes... het blijft in mijn optiek toch een beetje onbeperkt spare-ribs eten. Het is wel lekker maar na anderhalf bord zit je vol. En heb je dus eigenlijk alweer teveel betaald :sorcerer:

pinkbigfoot
28/01/09, 17:12
Hosting moet je zo zien (imao)

40% service
40% connectiviteit
15% snelheid (dit is uberhaubt zelden een issue)
5% prijs

het is uiteraard zeer verleidelijk om te kiezen voor prijs, echter mensen met ervaring gaan meer en meer gaan beseffen dat prijs niet alles is, maar service, connectiviteit en connectiviteit belangrijker zijn

maar da's mijn mening natuurlijk, gaan we dat gaan spiegelen naar one.com, ik heb er geen ervaring mee (ben zelf webhoster) maar ik heb al veel "vreemde verhalen" horen vertellen hierover

maikel124
07/03/09, 00:50
Ik ben het helemaal eens met pinkbigfoot.. DE prijs is vaan niet zo belangrijk.. Daar zou je eigenlijk alleen op moeten bezuinigen als je een hobby-site opricht.. In alle andere gevallen moet je voor kwaliteit gaan!

dreamhost_nl
07/03/09, 18:00
En wat is reden om je speciaal aan te melden bij WHT en een verstoft topic nieuw leven in te blazen? Lijkt me dat mensen juist voor de prijs zich laten overhalen...

Dezo
08/03/09, 14:13
En ja dat onbeperkt en gigantische opslag ruimtes... het blijft in mijn optiek toch een beetje onbeperkt spare-ribs eten. Het is wel lekker maar na anderhalf bord zit je vol. En heb je dus eigenlijk alweer teveel betaald :sorcerer:

Het hangt er ook een beetje vanaf wat je gaat hosten, als het een site is over je hamster die net 1 jaar geworden is kan een hoster als one.com een prima keuze zijn. Voor alle andere sites moet je toch twee keer nadenken.

Onbeperkt bestaat niet (en ik spreek uit ervaring :) )

http://www.webhostinginfo.nl/artikelen/onbeperkt-dataverkeer.php

http://www.webhostingtalk.nl/shared-webhosting/26703-unlimited-bandwidth-think-again.html

http://www.goedkopewebhosting.be/onbeperkt-dataverkeer.html

http://www.trosradar.nl/index.php?id=77&searchOptions=Forum&q=onbeperkt+dataverkeer&searchSubmit.x=0&searchSubmit.y=0

Racker
07/04/09, 19:53
Ik host momenteel ook bij One.com. Ik denk dat het uit deze topic duidelijk is dat One.com voor een simpele website een goede oplossing is.
Mijn site laadt op in minder dan 2 seconden (PHP, paar foto's), de support is duidelijk via de chat en ik herinner me geen downtime.
Het is een website voor een vastgoedkantoor, dus elke dag wordt die wel bekeken.

Niet dat ik van plan ben over te stappen, maar welke andere (Nederlandse) providers zouden jullie aanraden?

MisterTL
07/04/09, 20:26
Op dit forum zitten veel webhosters, daardoor gaat (waarschijnlijk) iedereen zichzelf aanraden.
Je kan ervaringen bekijken op bijv. www.ispgids.com. Zo zijn er nog een aantal andere sites met ervaringen.