PDA

Bekijk Volledige Versie : server4fun onbereikbaar?



dfeenstra
09/10/08, 11:04
Goedendag,
Iemand die weet of server4fun failliet is of daar hard opweg naartoe is?
Sinds 1 a 2 weken is hun website niet meer bereikbaar (krijgt een logo met een link naar klantlogin welke niet werkt maar verder is de site ofline.
Telefoon wordt ook niet meer opgenomen binnen de tijden die ze zelf aangeven bereikbaar te zijn.

Mijn hosting is daar niet meer ondergebracht maar krijg nog een flink bedrag van ze en staan nog 2 servers van me die nog terug moeten komen.

Indien ze nog niet failliet zijn maar er hier wel meer mensen zijn die geld van hun tegoed hebben hoor ik dat ook graag zodat we eventueel gezamelijk hun faillisement kunnen aanvragen om te zorgen dat we nog iets van ons geld terugzien.

®on: als je niet zeker weet of een bedrijf failliet is, ga het dan ook niet roepen. Topic titel aangepast.

PimEffting
09/10/08, 11:09
Wij krijgen ook nog een aardig bedrag van ze en hebben inmiddels een juridische procedure opgestart. Als er mensen zijn die de krachten willen bundelen, hoor ik het wel (via PB).

dfeenstra
09/10/08, 11:09
®on: als je niet zeker weet of een bedrijf failliet is, ga het dan ook niet roepen. Topic titel aangepast.


Daarom stond er ook een vraagteken achter!

®on
09/10/08, 11:13
Daarom stond er ook een vraagteken achter!
Hoe zou je het vinden als ik een topic opende met "dfeenstra failliet?". Anyway, on topic.

dfeenstra
09/10/08, 11:16
Hoe zou je het vinden als ik een topic opende met "dfeenstra failliet?". Anyway, on topic.

Als ik daar net zoals server4fun.nl aanleiding toe zou geven om dat te vermoeden (website grotendeels ofline, telefonisch niet bereikbaar enz..) geen probleem. Ik informeer jeroen van tussenbroek hier ook wel over hoor per e-mail.

Unexplained overigens zojuist een pm gestuurd

Ramonski
09/10/08, 11:32
Zoals ik lees staat er in de titel van hun pagina dat ze snel terug zullen zijn.
Overigens is de customer pagina gewoon te bereiken.
Customer Login (https://server4fun.nl/customers/)

dfeenstra
09/10/08, 11:39
Zoals ik lees staat er in de titel van hun pagina dat ze snel terug zullen zijn.
Overigens is de customer pagina gewoon te bereiken.
Customer Login (https://server4fun.nl/customers/)


Titel van de pagina kijk ik niet naar en op de custommer login pagina krijg ik een error pagina. Bij nadere bestudering een melding dat het beveiligings certificaat niet in orde is.

Overigens gebeurd dat bij wel meer bedrijven die failliet gaan dat er een melding staat dat ze binnenkort terug zijn.

Als je ze beld krijg je echter te horen dat ze van maandag tot vrijdag vanaf 9 uur smorgens bereikbaar zijn maar nu ziet Half 11 ondertussen). je krijgt ook niet meer de telefonische antwoord dienst zoals vooorheen.
door op 1 te drukken ga je naar de supportlijn waar je een voicemail krijgt waar niks wordt egzegt en je een bericht moet achterlaten.

Op zijn andere mobiele nummer wordt ook niet opgenomen.

En dat is dus allemaal al enige tijd zo.

Voldoende reden lijkt mij om niet langer af te wachten of er misschien nog eens geld komt maar in actie te komen en dus gezamelijk zijn faillisement aan te vragen.

Magnetronkip
09/10/08, 17:28
Titel van de pagina kijk ik niet naar en op de custommer login pagina krijg ik een error pagina. Bij nadere bestudering een melding dat het beveiligings certificaat niet in orde is.

Overigens gebeurd dat bij wel meer bedrijven die failliet gaan dat er een melding staat dat ze binnenkort terug zijn.

Als je ze beld krijg je echter te horen dat ze van maandag tot vrijdag vanaf 9 uur smorgens bereikbaar zijn maar nu ziet Half 11 ondertussen). je krijgt ook niet meer de telefonische antwoord dienst zoals vooorheen.
door op 1 te drukken ga je naar de supportlijn waar je een voicemail krijgt waar niks wordt egzegt en je een bericht moet achterlaten.

Op zijn andere mobiele nummer wordt ook niet opgenomen.

En dat is dus allemaal al enige tijd zo.

Voldoende reden lijkt mij om niet langer af te wachten of er misschien nog eens geld komt maar in actie te komen en dus gezamelijk zijn faillisement aan te vragen.

als je certificaat niet in orde is dan zeg je maar gelijk dat deaud aan het gaan zijn? gewoon klikken op continue anyway en inloggen met de shizzle...

misschien zijn ze wel op vakantie? of wordt het overgekocht weet jij veel :) probeer eerst maar is in te loggen door gewoon op continue anyway te drukken :P

dfeenstra
09/10/08, 17:38
ik zie een dikke error pagina, dan kijk ik niet verder.

Maar aangezien ze een tijd terug ook al helemaal afgesloten waren vanwege ernstige wanbetaling aan hun provider de site niet bereikbaar is, ze niet opnemen op de tijden dat ze volgens hun gewoon bereikbaar zijn, de telefonische service is afgesloten/opgezegt, er via mobiele nummers ook geen contact mogelijk is, ze nog meerdere mensen geld schuldig zijn enz..
Dan is er voldoende grond om te vermoeden dat ze op sterven na dood zijn en dat het tijd is om zelf hun faillisement aan te gaan vragen om nog wat van mijn geld terug te zien.

Wynand
09/10/08, 18:14
Server4fun heeft nog klanten? Na het vorige topic, dat aardig lang was, maar onvindbaar is? Al kan het zijn dat ik niet goed genoeg zoek..

Stewie
09/10/08, 18:26
Ik moet zeggen dat Jeroen de laatste weken goed bereikbaar is geweest.

dfeenstra
09/10/08, 18:57
Ik moet zeggen dat Jeroen de laatste weken goed bereikbaar is geweest.

Dan neemt hij zeker enkel nummers op waarvan hij weet wie het is en dat diegene geen geld van hem krijgt....

vind een melding gedurende de hele dag op het telefoonnummer met: ons kantoor is momenteel gesloten, wij zijn bereikbaar van op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur erg veelzeggend in combinatie met de overige punten. en als dat nu enkel vandaag zou zijn....

dennis0162
09/10/08, 18:59
Website werkt prima alleen de Homepagina (index.php) niet.

http://www.server4fun.nl/contact.php

dfeenstra
09/10/08, 19:21
tja.... niet dat je er wat aan hebt. Maar kennelijk heeft hij een reden dat hij liever geen bezoekers op zijn website krijgt

vossie
11/03/09, 12:09
Iemand toevallig nog contact gegevens van Jeroen van tussenbroek.
Site is ondertussen echt uit de lucht en telefoonnummers zijn afgesloten en op e-mail wordt niet meer gereageerd.

Dus als iemand nog een werkend (Mobiel) nummer van hem heeft ontvang ik dat graag.

McG_NL
11/03/09, 12:48
Nummers die ik had zijn inderdaad niet meer bereikbaar.

Waarom zou je hem nog willen spreken dan? Als zijn hardware is verdwenen, dus data zou ook weg zijn. En geld kan je denk ik ook naar fluiten.

dfeenstra
11/03/09, 13:06
Ik wil hem spreken omdat hij nog steeds een server in zijn bezit heeft welke van mij is.
Onlangs eindelijk na lange tijd 1 van de 2 servers retour ontvangen maar nu de 2de nog...

Stewie
11/03/09, 13:36
Succes ;)
Ik weet dat Jeroen alles netjes heeft afgehandeld / af willen handelen.

dreamhost_nl
11/03/09, 14:53
De web site linkt (nu) door naar die van Timmit. Wellicht is/ligt dat/daar je antwoord?

dfeenstra
11/03/09, 15:12
Leuk dat jeroen het netjes wil afhandellen maar jammer dat dat dus zolang moet duren en er niet op mail gereageerd wordt.

Timmit heb ik al eerder benaderd maar die hebben enkel klanten overgenomen, geen hardware ofzo en ook de naam server4fun zelf niet en hebben ook geen telefonische contact gegevens van hem.

Christiaan1
11/03/09, 21:08
Hoi,

Voor zo ver ik weet is Jeroen aan het varen beroepsmatig, dat is ook de reden dat hij met zijn onderneming is opgehouden omdat hij op zee moeilijk support kan leveren :-P

Dus vandaar dat antwoord op zich kan laten wachten ;-)

Greetz

dfeenstra
11/03/09, 22:29
hij leest mijn berichten kennelijk wel gezien ik wel leesbevestigingen krijg...
Maar goed.. heb hem nog maar weer een mail gestuurd en ook een fax aangezien die nog wel blijkt te werken en verder ook nog maar een brief...