PDA

Bekijk Volledige Versie : Paypal donaties



Hirayo
07/10/08, 21:03
Ik heb sinds kort een paypal donatie button toegevoegd aan m'n website. Nou is er nog niet gedoneerd, maar vraag me af of ik kan zien wie er gedoneerd heeft als dat gebeurd. Dan kan ik namelijk credits geven aan die mensen op de website zelf.

AW-Hosting
07/10/08, 21:24
Als iemand betaald / donatie doet via paypal krijg je sowieso altijd het e-mail adres van degene die betaald te zien. Daarnaast staat er meestal ook nog wel een naam bij.

Dit zal dus geen enkel probleem moeten vormen.

SF-Jeroen
07/10/08, 22:36
Je kunt ook gewoon een scriptje maken wat dat automatisch doet :P

AW-Hosting
08/10/08, 11:32
Dat zal met PayPal wel wat moeilijker te integreren zijn. Want de donatie staat los van de website en zal dus ook niet met een plugin te koppelen zijn.
Als je echt een oplossing met credits wil, zal je moeten kijken naar bijvoorbeeld Eurobellen.

ronaldlokers
08/10/08, 12:43
Dat zal met PayPal wel wat moeilijker te integreren zijn. Want de donatie staat los van de website en zal dus ook niet met een plugin te koppelen zijn.
Als je echt een oplossing met credits wil, zal je moeten kijken naar bijvoorbeeld Eurobellen.

Ik weet niet hoe dat met "donaties" zit, maar met een gewone betaalknop van paypal kan je een link meegeven waar naartoe verwezen moet worden als de betaling voldaan is.

Op die manier kan je een script aanroepen dat dan de status van de betaler op de site bijv. wijzigd :)

ju5t
08/10/08, 14:34
Als je er credits voor krijgt blijft er weinig 'donatie' over, maar koop je gewoon wat.