PDA

Bekijk Volledige Versie : Domein op tijd opgezegd toch factuur,



spiekers
07/10/08, 18:01
Hallo,

Ik had een paar maanden terug mijn Domein + hosting opgezecht bij E-dentify.

Maar ik kreeg ongeveer 14 dagen terug een factuur. Ik had toen direct een mailtje gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie gehad.

Ondertussen heb ik een aanmaning gekregen. Ik ga die echt niet betalen want ik had mijn site 5 mei 2008 opgezecht via een aangetekende brief. Dat moet toch ruim op tijd zijn.

Hebben jullie misschien een advies wat ik nu moet doen.

Vriendelijke groet,

Stephan Spieker

dennis0162
07/10/08, 18:04
Zoek eens bij google op: E-dentify. Je bent niet de enigste volgens google.

spiekers
07/10/08, 18:09
Maar ik ben nu niet verplicht om te betalen toch?

phreak
07/10/08, 18:12
Indien je kunt aantonen dat je het tijdig opgezegd hebt, hoef je niets te betalen.

Piwi-Web
07/10/08, 18:15
mei lijkt mij ook tijdig.
je zegt aangetekende brief gezonden dus normaal is dat je bewijs :)

spiekers
07/10/08, 18:15
Ik heb de bewijs van de aangetekende brief nog.

Piwi-Web
07/10/08, 18:17
dan hoef je je dus geen zorgen te maken lijk mij :)

AW-Hosting
07/10/08, 18:38
Als je duidelijk bewijs hebt dat je een aangetekende brief hebt gestuurd hoort het geen probleem te zijn, toch zijn er veel bedrijven die meestal een bericht sturen als de opzegging / aangetekende brief ontvangen is. En aangezien je deze niet hebt ontvangen was het slim om eventueel even te bellen en om een bevestiging te vragen. Maar geloof ik loopt het wel vaker mis met de administratie daar.

Zo zie je dan ook maar weer: Goedkoop is duurkoop!

dreamhost_nl
07/10/08, 20:19
Indien je aangetekend schrijven is aangenomen kun je gewoon aannemen dat deze gelezen is en dus ook verwerkt. Komt deze retour dan is het uiteraard wat anders.

s2software
08/10/08, 01:03
Stephan,

We hebben vanmiddag nog gesproken waarbij ik je duidelijk gezegd heb dat opzegging binnen is en met terugwerkende kracht verwerkt zal worden en dat je factuur kunt negeren.
Waar slaat dit topic dan op?

XFX
08/10/08, 01:05
Ik snap sowieso het nut van dit topic niet. Ik zou eerst contact opnemen met E-Dentify, wellicht betreft het een (automatiserings)foutje. Om hiervoor een topic te starten, zonder ook maar enig contact te hebben gehad met E-Dentify, slaat naar mijn inziens nergens op en zie ik eerder als zwartmakerij.

Piwi-Web
08/10/08, 08:01
leek mij dat hij dat al gedaan had.

nouwja, gelukkig dat het opgelost is.

daveww
08/10/08, 10:40
-bericht kan weg- zag nu pas dat edentify al gereageerd heeft.