PDA

Bekijk Volledige Versie : bulk registraties



Domenico
13/08/02, 01:46
Er zijn verschillende registrars waar je goedkoop domeinnamen kunt registreren zoals bijvoorbeeld:

www.godaddy.com
www.opensrs.com
www.enom.com
www.stargate.com
www.bulkregister.com

Er zijn er nog meer maar wat ik wil weten is of iemand slechte en of juist goede ervaringen heeft met een van deze registars.

Wij zitten nu bij bulkregister en hebben eigenlijk alleen maar goede ervaringen alleen zijn zij toch nog wat dollars duurder dan de anderen en hebben zij naar onze smaak een niet zo'n uitgebreide interface.

Het werkt allemaal wel en dat is toch wel belangrijk en de service is ook heel goed maar misschien kunnen we voor minder geld hetzelfde krijgen. :)

HGM
13/08/02, 09:09
Wat ik zo snel zag is dat Joker iig goedkoper is dan jullie Bulkregister, zie hier (https://joker.com/index.joker?mode=page&page=pricing). Het grote voordeel is IMO dat je daar in euro's betaald ipv in dollars.

En met Joker zelf alleen maar goede ervaringen eigenlijk, twee keer meegemaakt dat website down was voor onderhoud.

ric0
13/08/02, 10:10
Mijn ervaring met Joker is weer niet al te geweldig.

Ik maakte nieuwe contacts en kreeg nooit een bevestiging. Van support kreeg ik steevast een verwijzing naar de FAQ waar ik dus niet wijzer van werd.

Tegenwoordig raad ik ook aan om uit de buurt te blijven van Verisign/Network Solutions. Duur en tegenwoordig ook nog slecht kwa service.

Ik heb aardige ervaringen met Gandi.net, maar doe eigenlijk nooit bulk.