PDA

Bekijk Volledige Versie : Triple S gaat servers van ASUS verdelen in Benelux



Serveo
02/10/08, 14:03
Bron: http://www.itreseller.be/reseller.cfm?id=92154

ASUStek Computer Inc, heeft distributeur Triple S uit Lokeren aangesteld als distributeur voor zijn sever oplossingen. Triple S heeft het distributeurschap voor de hele Benelux.

ASUS ontwikkelde omwille van de grote vraag naar server oplossingen zowel serverboards als een breed gamma aan barebone platformen. Zowel de platformen als de componenten worden verdeeld via Triple S.

ASUS benadrukt dat het drie jaar garantie biedt op zijn server producten. Daar bovenop biedt Triple S een brede keuze uit on-site service contracten om de uptime van de servers te garanderen. Ook contracten met een onsite response tijd van 4 uur behoren tot de mogelijkheden. Triple S wijst er ook op dat het ook ondersteuning aanbiedt voor klanten die vroeger hun producten via de failliete distributeur Cloetens aankochten.

Algemeen directeur Roel De Frene van Triple S is bijzonder tevreden met het nieuwe contract. “We werken constant aan de uitbreiding van ons gamma aan professionele en betrouwbare hardware oplossingen.” Nu al verdeelt Triple S producten van Open-E, Supermicro, Ipoman, Easyraid, Qualstar, EMC², Areca, 3ware en LSI Logic.

Trafego
10/10/08, 10:54
nice :)

GlobalServe
10/10/08, 10:58
Success, ik zou nog geen Asus laptop willen kopen...

Bakker ICT
21/10/08, 11:39
Gisteren contact gehad met de heren van Triple S, en wellicht een optie om bij hun mijn asus servers in te kopen. Scheelt aanzienlijk dan waar ik ze voorheen inkocht :P

Geen idee wat de laptops voor dingen zijn, maar de servers zijn er prima.