PDA

Bekijk Volledige Versie : Google Adwords coupon aanbieden



mik
02/10/08, 11:25
Ik heb net de search gebruikt, maar ik vind vreemd genoeg geen resultaten..

Behoorlijk wat webhosters bieden tegenwoordig een coupon van 50 euro gratis Google Adwords aan. Mijn vraag is simpelweg hoe men hier aan komt. Ik kan mij voorstellen dat Google deze dienst ergens moet aanbieden, immers webhosters zorgen voor nieuwe klanten en bestaande Adwords klanten kunnen geen gebruik maken van de actie.

Ik kan niets via Google vinden.

mauer
02/10/08, 13:26
Volgens mij is hier al eens een topic over geweest. Zoek het forum eens door zou ik zeggen.

[Edit] Even zoeken doet wonderen :)
http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvoering-van-een-hostingbedrijf/133573-yahoo-google-adsense-coupons-bij-hosting.html

pierce
02/10/08, 14:06
Stuur me maar een pm als je interesse hebt, ik heb er nog twee thuisliggen.

dreamhost_nl
02/10/08, 16:03
Ik denk dat TS het aan zijn klanten wilt aan gaan bieden als extraatje... niet voor eigen gebruik...

sdetroch
02/10/08, 21:59
Krijg je alleen van Google wanneer je x aantal klanten of meer hebt (weet nu wel niet meer hoeveel het minimum was, 5000 dacht ik). Verder kost het niets.
Als je aan bovenstaande voorwaarde voldoet, kan ik je wel een emailadresje bezorgen van de 'adwords uitdeel manager ;-)'.

Sven

mik
06/10/08, 13:25
Thanks voor alle reacties, 5000 klanten heb ik niet dus dat wordt lastig. Jammer dat ze het niet ook aan de kleinere gerelateerde bedrijven aanbieden.

Keizer
06/10/08, 15:48
die uitdeel manager benadert je vanzelf als je groot genoeg wordt.. ook mogen je prijzen niet te laag liggen en moet je een stabiele en het liefst stijgende groei meemaken..