PDA

Bekijk Volledige Versie : nl.nogwat



almar
22/01/03, 23:45
Hallo,

Ik vind het erg vervelend dat al die nl.nogwat nieuwsgroepen tussen de nieuwe berichten staan. Kan dat er niet uit?

Almar

Domenico
23/01/03, 00:05
Ja, dat vinden samen met mij nog meerdere mensen en ik ben daar dus al mee bezig. Ik heb er deze week nog geen tijd voor gehad maar zal het de komende dagen proberen te fixen.

Deimos
23/01/03, 00:34
Idd weg met die zooi :P

Domenico
23/01/03, 00:44
FIXED! :)

$wheresql.=" AND thread.open<>10";
vervangen door:
$wheresql.=" AND thread.open<>10 AND thread.forumid!=31 AND thread.forumid!=33";

De nieuwe usenet posts worden nog wel opgeteld in het totaal maar als je nieuwe posts klikt krijg je alleen maar de nieuwe posts te zien van het forum.

Als dit een probleem is hoor ik het wel want ik heb nu geen zin meer en ga nu nog even wat TV kijken.

l8r

Deimos
23/01/03, 09:09
Als je tijd hebt zou je dan ook die telling bij aantal nieuwe berichten kunnen weghalen? Want nu klik ik iedere keer op nieuwe berichten voor nop :(

(ja ben een zeur ;))

[Elwin]
24/01/03, 11:18
Origineel geplaatst door Domenico
FIXED! :)

$wheresql.=" AND thread.open<>10";
vervangen door:
$wheresql.=" AND thread.open<>10 AND thread.forumid!=31 AND thread.forumid!=33";

De nieuwe usenet posts worden nog wel opgeteld in het totaal maar als je nieuwe posts klikt krijg je alleen maar de nieuwe posts te zien van het forum.

Als dit een probleem is hoor ik het wel want ik heb nu geen zin meer en ga nu nog even wat TV kijken.

l8r

TV kijken ? Kan dat ook nog :D
Je kijkt dan toch wel tv op je PC he ? :p

Domenico
24/01/03, 11:55
Origineel geplaatst door [Elwin]


TV kijken ? Kan dat ook nog :D
Je kijkt dan toch wel tv op je PC he ? :p

Het was 00:44 dus even een stukje flut serie / film met wat eten en drinken had ik wel verdiend. :)

cridea
24/01/03, 12:28
Bij zoeken staan ze er trouwens nog wel tussen.

Domenico
24/01/03, 13:22
Origineel geplaatst door byh
Bij zoeken staan ze er trouwens nog wel tussen.

Is dat een probleem dan? Kan ik wel uitschakelen maar waarom?

Toon
24/01/03, 13:54
Origineel geplaatst door Domenico


Het was 00:44 dus even een stukje flut serie / film met wat eten en drinken had ik wel verdiend. :)

flutserie, jaja zeker wat pr0n :)

cridea
24/01/03, 19:51
Origineel geplaatst door Domenico


Is dat een probleem dan? Kan ik wel uitschakelen maar waarom?

Nee hoor, ik vind het prima, was gewoon even een constatering ;)