PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinregistrar/Hostingbedrijf te koop



Anoniem
09/09/08, 18:48
We bieden een bedrijf aan met 350 resellers (hostingbedrijven), die bij ons domeinen registreren en dedicated servers huren. De nieuwe eigenaar kan vooral een groei realiseren bij de verkoop van dedicated servers en beheer (uurtarief) hiervan.

Omzet 2007 was euro 90.000
Omzet t/m augustus 2008 was circa euro 50.000.

Reden van verkoop: Werkzaamheden worden teveel en erg gericht op serverbeheer.

Vraagprijs bedraagt minimaal euro 15.000 excl. 19% btw. en wordt verkocht aan de hoogste bieder. Indien je dit niet cash hebt dan is het onnodig te reageren.

Voor het verkrijgen van gedetailleerde info verzoeken wij je om een e-mail te sturen aan: 12domeinregistrar@gmail.com. Het tekenen van een geheimhoudingsovereenkomst is wel nodzakelijk om deze informatie te verkrijgen.

Triloxigen
09/09/08, 19:15
Is enkel overname van domeinregistraties een mogelijkheid?

Anoniem
09/09/08, 19:56
Ja, dat is mogelijk. Gaarne voor vragen of meer info een e-mail sturen naar

12domeinregistrar@gmail.com.

dreamhost_nl
09/09/08, 21:38
Kun je wel aangeven of je activiteiten (m.n. de domeinnaamregistraties) onder het (low) budget vallen (vb. .nl voor € 4), of een normale, gezonde marge hebben?

mimic
12/09/08, 17:48
Beste heer, mevrouw,

Ik ben erg nieuwsgierig of de hardware (servers etc.) ook bij de koop in zitten waar de hostingklanten op geplaatst zijn.

Gedetailleerde informatie ontvang ik graag. Waar moet ik tekenen?

Met vriendelijke groet,

Sander Roy van Veen
info@sandermedia.nl

PS: gaarne mailen. PM's worden nagenoeg niet gelezen.

Anoniem
16/09/08, 17:51
gaarne topic sluiten.

hostb
24/09/08, 19:06
Is de verkoop rond?
In elk geval tot op heden nog geen reactie op de mail.

AW-Hosting
24/09/08, 19:12
Als je goed gelezen had, dan had je gezien dat de topicstarter al een aanvraag gedaan had om het topic te sluiten. Dus het lijkt erop dat het inderdaad verkocht is.