PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdevelopment bedrijf ter overname incl. klanten bestand



Anoniem
09/09/08, 02:47
Hallo,

Vanwege prive omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt om van onze webdevelopment diensten afstand te doen. Daarom bieden wij bij deze een Webdevelopment website incl. activiteiten en klanten bestand ter overname aan.

Het gaat om een website wat in 2007 t/m heden 2008 een omzet heeft behaald van 23.000 euro. We hebben een ruime portfolio opgebouwd uiteen lopend van webhosting, scripting, webdesign, SEO, webapplicaties op maat en online advertising.

Wij zijn een reseller van een bekend webhosting bedrijf waar een aantal van onze klanten zijn gehost. Deze worden ook overgenomen uiteraard. Dit zijn in totaal 11 klanten waar wij voortdurend opdrachten voor moeten realiseren.

Momenteel hebben wij nog 3 opdrachten in de wacht staan en krijgen wekelijks voortdurend aanvragen voor een offerte per e-mail binnen. Helaas zijn wij dan genoodzaakt om te melden dat wij geen opdrachten meer aannemen. Dit is echt zonde voor de opgebouwde organisatie en het domeinnaam.

Voor meer informatie kunt u een persoonlijk bericht naar ons sturen. Of bellen naar telnummer: 0618165826
I.V.M. onze prive situatie willen wij graag een spoedige overname ter beschikking stellen

De prijs is N.O.T.K.

Hopend u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Alifar

reef
09/09/08, 16:57
Hebben jullie 11 klanten totaal, dus EUR 23000,-/11 = EUR 2090,- gemiddeld per klant in 2007? Of hebben jullie nog meer klanten, zo ja, hoeveel totaal?

Wat is het gemiddelde hostingbedrag per jaar en wat is jullie uurtarief?

Anoniem
09/09/08, 17:03
Hebben jullie 11 klanten totaal, dus EUR 23000,-/11 = EUR 2090,- gemiddeld per klant in 2007? Of hebben jullie nog meer klanten, zo ja, hoeveel totaal?

Wat is het gemiddelde hostingbedrag per jaar en wat is jullie uurtarief?


Wij zijn een reseller van een bekend webhosting bedrijf waar een aantal van onze klanten zijn gehost. Deze worden ook overgenomen uiteraard. Dit zijn in totaal 11 klanten waar wij voortdurend opdrachten voor moeten realiseren.?

Wij hebben meerdere klanten geholpen, dit zijn echter klanten want bij ons gehost staan. Ons uurtarief bedraagt 34,50 excl. BTW

Met vriendelijke groet,
Alifar

reef
09/09/08, 21:05
Je citaat had ik uiteraard al gelezen, maar dat zegt niets over het totale aantal klanten. Dus is er slechts 1 van de 4 vragen beantwoord nu :)

Wat brengen de 11 webhostingklanten op?
Wat kost het resellerpakket (en bij wie zit het)?
Hoeveel domeinen?
Hoeveel klanten heb je totaal?

Anoniem
10/09/08, 00:05
Hallo Reef,

We hebben in totaal 11 klanten waarvan 2 het kleinste pakket hebben 33 excl. btw en 9 het grootste pakket 78 euro excl. btw in totaal 768 euro excl. btw

Het zijn ook 11 domeinnamen.

In totaal hebben wij 38 klanten voorzien van het complete pakket (domeinnaam, webhosting, design, scripting op maat, SEO)

De helft hiervan heeft regelmatig nog opdrachten voor ons. Ook hebben wij nog 3 opdrachten open staan.

Ook krijgen wij wekelijks regelmatig offerte aanvragen binnen per e-mail maar deze kunnen wij helaas niet meer realiseren.

Mocht u meer vragen hebben dan kunt u mij berichten via pm of via tel: 0618165826

Met vriendelijke groet,
Alifar

reef
10/09/08, 10:38
Aha, jullie zijn in elk geval niet duur. :-)

Maar voor mij houdt het op. Als jullie niemand kunnen vinden wil ik ze wel gratis overnemen. Ik ben ook designer/developer en breng alle klanten onder in mijn resellerpakket. Maar het bedrag van jullie hosting is niet erg groot en aan deze mensen moet gemiddeld toch nog een half jaar gratis hosting aangeboden worden. En qua design/onderhoud opdrachten, ja het klinkt mooi, maar er is natuurlijk niets gegarandeerd dat deze mensen opdrachten blijven geven. En al zou dat nog zo zijn, dan is de marge te klein om een eventuele investering eruit te krijgen. Ik heb weleens van iemand die ging stoppen 20 klanten doorgespeeld gekregen, maar daarvan heeft er nooit eentje een opdracht gegeven. Succes verder!

Triloxigen
10/09/08, 10:57
Alifar,

Is het wellicht interessant voor je dat je voortaan de offertes en klanten voor webdevelopment doorstuurt en dat je een bepaald percentage van de opdracht krijgt?

PerryKniest
10/09/08, 11:34
Heb je een vraagprijs in gedachten?

Anoniem
10/09/08, 16:25
In heb een prijs in gedachte maar dit doe ik liever per pm.

Met vriendelijke groet,
Alifar

bmw_suzuki
11/09/08, 23:24
Beste Alifar,

Kan jij mij per mail laten weten wat je voor het geheel wil hebben?

Ik hoor het graag op: bmw_suzuki@hotmail.com

Gr.

schoonmoeder
12/09/08, 13:55
kun je ons ook informatie toezenden over wat je in gedachten had. daarnaast of je het eventueel interessant vind het hosting gedeelte door te geven aan ons tegen een provisie percentage.

ewart@newdream.nl

Anoniem
12/09/08, 15:09
Onder voorbehoud verkocht !

Anoniem
17/09/08, 12:20
De onderneming is tot heden nog steeds niet overgenomen.

Voor de mensen die interesse hebben kunnen mij een pm sturen.

M vriendelijke groet,
Alifar

Triloxigen
17/09/08, 13:00
We zien enkel de naam 'anoniem' staan en niet je echte gebruikersnaam, hierdoor is priveberichten sturen niet mogelijk.

(tenzij je dus even je naam opzoekt gezien dit onder je post staat)

Anoniem
17/09/08, 14:36
Vreemd, ik zie gewoon mijn profielnaam staan.

Mvg,
Alifar

Triloxigen
17/09/08, 14:39
Komt omdat je de topicstarter bent van een topic in het Adverteren forumonderdeel.

Ahmed
17/09/08, 16:47
Kun je een PM/email hierheen sturen met de vraagprijs voor het geheel? Danku

cfmweb
17/09/08, 22:47
Graag ook een email naar mij met je vraagprijs
info at cfmweb.nl

Anoniem
18/09/08, 13:18
Beste mensen,

De overname is rond. Dit topic kan op slot.

Bedankt voor jullie interesse.

Met vriendelijke groet,
Alifar

reef
18/09/08, 17:53
En wat was de overnameprijs?

Anoniem
11/10/08, 16:19
Zie: http://www.webhostingtalk.nl/juridisch-en-recht/142314-opgelicht-door-oscar-pouwels-van-deactro-bv.html