PDA

Bekijk Volledige Versie : Niet mogelijk mailen naar *hotmail, *msn



do0fusz
31/08/08, 15:14
Beste,

Kheb een complete n00b als't gaat om servers en hosting, maar ben bezig met verdieppen hierin. Inmiddels heb ik mezelf wat verdiept in Joomla! etc.

Nou het probleem,
Ik heb hosting via logicweb.com, reselleraccount, en heb een aantal domeinen hierin ondergebracht.
Nou is het voor mij alleen niet mogelijk te mailen naar hotmail, of msn accounts. Ik vraag jullie, hoe is dit mogelijk? en hoe los ik dit op?

MvG
Do0fusz

pierce
31/08/08, 16:07
Lees dit even http://postmaster.live.com/

Heb je verder al contact gehad met logicweb?

dreamhost_nl
31/08/08, 16:20
Gebruik verder ook even de zoekfuntie op dit forum.
Jouw vraag is hier al meerdere malen gepasseerd.

Sorcer
31/08/08, 17:03
Hotmail en dergelijke gratis systemen staan er om bekend dat alles zéér strak staat afgesteld. Er moeten dergelijke dingen ondernomen worden;
- Het is mogelijk dat het desbetreffende emailadres geblacklist staat, op de website van hotmail staat uitgelegd welke procedures erdoor gelopen moeten worden.
- Verkeerde opstelling van de email zelf, waardoor de email gezien wordt als spam, ook de oplossing van dit probleem staat omschreven op de website van hotmail

do0fusz
01/09/08, 13:39
Middels de zoekfunctie kwam ik uit op best heel ingewikkelde dingen haha
Maar inmiddels heb ik via de link op postmaster.live.com een aanmeldformulier gevonden van microsoft, en tevens heb ik bij logicweb een ticket geopend.
Mijns inziens dient een provider toch dit te verzorgen...

GO-media
01/09/08, 13:56
Wij hebben vorige week ook problemen ondervonden met mail naar hotmail, msn, ...
Dit na een spamvloed wegens een misbruik. Eenmaal opgelost was het na een dag (of 2) vanzelf opgelost.
Wordt je Joomla niet misbruikt door spambots?