PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden: webhostingbedrijf



Anoniem
26/08/08, 11:11
Helaas ben ik genoodzaakt de activiteiten voor mijn webhostingbedrijf te beëindigen.

Het betreft een klein bedrijf met zeer trouwe en waardevolle klanten (vrijwel allemaal langer dan 5 jaar klant). Goede service staat voorop, wat door de klanten zeer gewaardeerd wordt. De doelgroep is de zakelijke markt.

Graag verstrek ik meer informatie aan geïnteresseerden. Om dit een beetje binnen de perken te houden stel ik voor dat bedrijven die geïnteresseerd zijn in een overname mij een privébericht sturen. Vermeld daarin welk bedrijf je vertegenwoordigd. Bedrijven die aansluiten bij de doelgroep en aanpak van mijn bedrijf zal ik vervolgens meer informatie sturen.

Indien gewenst kan de overname zeer spoedig plaatsvinden.

JMDHosting
02/09/08, 17:47
Zie PM.

wonko
02/09/08, 18:58
@all: Vanaf nu geen "pm sent" berichten meer; het draagt niets bij.

@TS: algemene info misschien wel even in de topic gooien, zoals omzet, aantal pakketten, gemiddelde prijs, winst, etc etc... Mensen kunnen dan inschatten als het aansluit bij hun zaak.

bmw_suzuki
11/09/08, 23:29
<knip>


Om dit een beetje binnen de perken te houden stel ik voor dat bedrijven die geïnteresseerd zijn in een overname mij een privébericht sturen

systemdeveloper
12/09/08, 00:40
<knip>


Om dit een beetje binnen de perken te houden stel ik voor dat bedrijven die geïnteresseerd zijn in een overname mij een privébericht sturen

Jantjedeman
13/09/08, 15:11
Ben zeer geinstresseer in wat meer informatie, en kan een goed overname bedrag bieden.

Graag ontvang ik van u meer informatie.

Nextreme
14/09/08, 00:46
Is dit bedrijf al verkocht?