PDA

Bekijk Volledige Versie : Cyberserv



verdonn
25/08/08, 21:55
Hey iedereen...

Heeft er iemand reeds ervaring met cyberserv ??? Alle info is welkom...

Thx.

Mvg,
Nico.

dennis0162
25/08/08, 22:07
http://www.hostingvisie.nl/bedrijf.php?679
http://www.internetten.nl/hosting/detail/hostdetail.asp?m=4&host=1672

Failliet oude bedrijf?
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2125

Beetje google kom je een heel eind.

nwolsink
17/11/08, 14:23
Cyberserv is idd een doorstart/zuster van HostingWorx / InternetWorx.
Daarop is met Google idd meer dan genoeg te vinden!

RikkiLake
17/11/08, 15:29
Ach daar hebben we Nick W. weer, ben je weer bezig met lekker zwart te maken ?

CyberServ BV is een apart bedrijf een zeker geen doorstart. Kijk anders lekker in de KvK,
InterNetworx BV is een nog steeds bestaand bedrijf en heeft niks meer met ons te maken.

Ik verzoek een moderator om een slotje.

Piwi-Web
17/11/08, 20:52
Waarom een slotje?
Men mag toch gewoon om ervaringen vragen of niet? Je kan beter verzoeken dat dennis zijn post aanpast (of een mod dat doet).

Derek-Jan
19/11/08, 01:31
Ik ben al jaren klant (meer dan 8 geloof ik) en toevallig maandag(telefoon) en dinsdag(mail) nog contact met ze gehad.

Als er al eens iets is, ik word altijd keurig geholpen!

Vipertje007
01/12/08, 12:33
Helemaal mee eens...

Ik zit nu al 1,5 jaar bij Cyberserv en ik ben dik te vrede...
Ik wou van Windows naar Linux OS gaan op me VPS en heb gratis 2 VPS-en draaien om de overgang te kunnen maken ervoor. Ook heb ik ervoor gekozen voor een DirectAdmin te nemen op admin basis en kom aardig uti de voeten. Als ik problemen heb word ik altijd geholpen (ook al duurt de ene keer langer dan de ander). Dat ik afen toe er op moet wachten heb ik niet zo een probleem mee, ik ben een geduldig mens ;) en wat ik betaal voor wat ik krijg ben ik erg blij mee.

Verders als ik net ff niet rond kom met de financien en vraag of het een maand later mag betalen word er nooit moeilijk over gedaan. Ik ben eeen DIK TEVREDE KLANT. van mij mag hij door gaan!!!

Yoram2006
01/12/08, 21:51
Verdonn/Nico,

Opzich is Cyberserv een prima partij, heb +/- 3 jaar een reseller account (Windows) bij ze gehad. Het afgelopen half jaar echter VEEL kleine storingen gehad met een grote klapper onlangs. Hierdoor moest een backup terug gezet worden etc, opzich kan dit gebeuren alleen naar +/- één week was alles nog niet 100% terug. Opzich nog geen ramp alleen er werden allerlei dingen toegezegd die niet of niet op de afgesproken tijdstip werden nagekomen.

Samenvattend: leuke partij voor een goedkoop Windows/ASP accountje, maar niet voor serieus resellen of een VPS (althans niet qua dienstverlening bij storingen).

Vipertje007
02/12/08, 13:23
Ik heb in begin (1,5 jaar geleden) moeite gehad ermee, maar nu gaat dat er goed. bereikbaarheid via telefoon, live support en mail gaat er goed. Het kan soms iets verlaten door drukte, maar overall gezien word alles snel uitgevoerd.

Ik blijf erbij, ik ben dik te vrede over Cyberserv!

nwolsink
02/02/09, 17:29
Ach daar hebben we Nick W. weer, ben je weer bezig met lekker zwart te maken ?

CyberServ BV is een apart bedrijf een zeker geen doorstart. Kijk anders lekker in de KvK,
InterNetworx BV is een nog steeds bestaand bedrijf en heeft niks meer met ons te maken.

Ik verzoek een moderator om een slotje.

Dus met:
Cyberserv is idd een doorstart/zuster van HostingWorx / InternetWorx.
Daarop is met Google idd meer dan genoeg te vinden!

Maak ik je zwart? sorry dan als ik niet wist dat Cyberserv geen doorstart is van HostingWorx, dan ben je dus een nieuw bedrijf gestart, ook goed....

®on
02/02/09, 17:59
Je reply voegt maanden later weinig meer toe.....