PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraagje



TiliX
20/08/08, 12:45
Hallo,

Ik (TiliX) heb nog niet zo lang geleden een goedkope website gekocht. (Domein+Hosting, www.mijndomein.nl)

Nou is mijn website (www.pokeleague.nl) voornamelijk een forum.

Ik heb bij deze provider 500MB schijfruimte. (Niet zo veel, maar een forum gebruikt ook niet zo veel) En "Onbeperkt" dataverkeer. (Zit een FUP aan, dus het komt neer op zo'n 20GB per maand)

Nou heeft mijn forum nu nog maar 7 leden, maar als het er meer worden, zal 20GB p/m te weinig zijn. Nou ben ik nog maar 12, dus een hosting van 500 euro per jaar kan ik ook niet betalen :P.


Weet iemand een goede provider, waar een .nl domein gekocht kan worden.

Met minimaal:

5GB schijfruimte
500GB dataverkeer per maand.
PHP
MySQL
MySQL+li
en Apache


_________

Dankje, TiliXXXXXXXXX:D

dreamhost_nl
20/08/08, 12:53
Indien je 12 bent dan heb je voor het aangaan van een hostingcontract zeer zeker de toestemming van je ouders/voogd nodig, omdat je nog minderjarig bent. Veel hosters zullen je daarom niet als cliënt accepteren. 500GB/mnd voor een "shared" hosting account lijkt me ook wel erg veel... je zult dan uit moeten gaan kijken naar een VPS of dedi en dan kom je inderdaad al gauw aande € 500/jr.

Anders moet je hier maar even een aanvraag doen : http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/

dreamhost_nl
20/08/08, 12:56
20GB/mnd voor een "gewoon" forum met 7 leden is overigens wel erg veel... weet je zeker dat je niet verkeerd hebt gekeken en dat het 20MB/mnd is wat je "verstookt" ?

pierce
20/08/08, 13:05
Anders moet je hier maar even een aanvraag doen : http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/

Denk je nou echt dat hier serieuze aanbiedingen op komen, en dus dat ouders het goedkeuren dat hun 12 jarige kind een webhostingabonnement aangaat a € 500,- plus per jaar.... :o

Ik acht de kans erg klein...

Freezer
20/08/08, 13:05
Inderdaad, kom maar terug als je daadwerkelijk 20GB verstookt, dan ben je al een heel stuk verder.

X-Hosted
20/08/08, 13:17
Ben ik nou de enige die het opvalt? Taal/zinsbouw is voor een 12 jarige niet eens zo verkeerd, ik ken 16 jarigen hier die er minder van bakken :lovewht:

Marinus
20/08/08, 13:35
het is inderdaad wel zonde om nu al te gaan zoeken naar zo'n groot hostingpakket. Kun je beter even ergens gratis blijven zitten en die pieken in je eigen zak houden.

TiliX
20/08/08, 16:15
Hallo,

Toesteming heb ik zoiezo, eigen rekening ook, dus echt veel problemen heb ik niet :P

Spelfoutje, het is 20MB en ik heb geen 500GB maar 50-100 GB nodig.

TiliX
20/08/08, 16:17
het is inderdaad wel zonde om nu al te gaan zoeken naar zo'n groot hostingpakket. Kun je beter even ergens gratis blijven zitten en die pieken in je eigen zak houden.

Heb ik ook een tijdje gedaan (yourbb.nl) maar ik ben daar toch té afhankelijk van mijn provider, geen FTP access, geen eigen stijlen, geen mods. niks....

____

100 euro per jaar is voor mij nog te doen, maar meer ook echt niet.

____

Ik ga ook pas van mijn hosting af, als me ze gaan afsnijden omdat ik te veel gebruik, hoef ik ook niet meer op te zeggen ;)


____

Gr. TiliX

ichosting
20/08/08, 16:22
Ik ga ook pas van mijn hosting af, als me ze gaan afsnijden omdat ik te veel gebruik, hoef ik ook niet meer op te zeggen ;)


Denk niet dat dit de juiste instelling is, want je contract loopt wel gewoon door natuurlijk, dus betalen tot einde contract moet je toch. Dus kun je net zo goed daar blijven hosten? Daar komt bij dat je wel altijd moet opzeggen, anders wordt er gewoon verlengd ben ik bang.

TiliX
20/08/08, 16:23
Denk je nou echt dat hier serieuze aanbiedingen op komen, en dus dat ouders het goedkeuren dat hun 12 jarige kind een webhostingabonnement aangaat a € 500,- plus per jaar.... :o

Ik acht de kans erg klein...


Zolang ik het zelf betaal, maakt het niemand iets uit...

By The Way, Kunnen ads (google???) niet een leuke inkomst opbrengen met 20-100 klikken per dag?

TiliX
20/08/08, 16:29
Denk niet dat dit de juiste instelling is, want je contract loopt wel gewoon door natuurlijk, dus betalen tot einde contract moet je toch. Dus kun je net zo goed daar blijven hosten? Daar komt bij dat je wel altijd moet opzeggen, anders wordt er gewoon verlengd ben ik bang.

Mmm, ik heb wel met mijndomein gemaild, en ze halen 'm uit de lucht als ik te veel gebruik, en... zeg nou zelf, wie gaat er nou betalen voor een 404 error :rolleyes:

TomasVL
20/08/08, 16:34
Hallo,

Toesteming heb ik zoiezo, eigen rekening ook, dus echt veel problemen heb ik niet :P

Spelfoutje, het is 20MB en ik heb geen 500GB maar 50-100 GB nodig.

Als je nu aan 20 MB zit, zou ik niet meteen naar 50 GB gaan, hoor.
Het is dan misschien beter nu een klein shared hostingpakketje te nemen, en het langzaam mee te laten groeien met je forum. Als je nu een datalimiet van 5 GB neemt, heb je al ruim voldoende. Vanaf je merkt dat het wat drukker wordt op je forum, neem je gewoon een groter hostingpakket.

TiliX
20/08/08, 16:42
Als je nu aan 20 MB zit, zou ik niet meteen naar 50 GB gaan, hoor.
Het is dan misschien beter nu een klein shared hostingpakketje te nemen, en het langzaam mee te laten groeien met je forum. Als je nu een datalimiet van 5 GB neemt, heb je al ruim voldoende. Vanaf je merkt dat het wat drukker wordt op je forum, neem je gewoon een groter hostingpakket.


Goed idee, iemand goeie pakketjes??? Voor een niet al te hoge prijs?

Freezer
20/08/08, 17:11
Mmm, ik heb wel met mijndomein gemaild, en ze halen 'm uit de lucht als ik te veel gebruik, en... zeg nou zelf, wie gaat er nou betalen voor een 404 error :rolleyes:

Je betaald voor een dienst, en als jij meer vebruikt dan je voor betaald, dan mogen ze je afsluiten. Maar de verplichting tot betalen verdwijnt daarmee niet, hou hier rekening mee.

JanSmit
20/08/08, 17:26
By The Way, Kunnen ads (google???) niet een leuke inkomst opbrengen met 20-100 klikken per dag?

Indien die 20-100 klikken op de reclame linkjes gebeuren dan kan het zeker een leuke inkomste zijn. Met 100 klikken per dag kan je denk ik zelf wel een goede server huren en hier je website op zetten. Maar met 7 gebruikers op je forum zal dat niet snel gebeuren.

gr

Jan

dreamhost_nl
20/08/08, 18:23
Zolang ik het zelf betaal, maakt het niemand iets uit...


Contracten afgesloten met een minderjarige zijn wettelijk niet geldig zonder medeondertekening van een ouder of voogd. Het maakt dus niet uit wie het betaalt, maar op wiens naam het contract staat.



By The Way, Kunnen ads (google???) niet een leuke inkomst opbrengen met 20-100 klikken per dag?

Ook bij "Google ads" zal een min. leeftijd gelden. Mogelijk dat je op het punt van uitbetaling geroyeerd wordt als lid en daarna alsnog kunt fluiten naar je bij elkaar gespaarde commissie.

Mark17
20/08/08, 18:50
Zodra het om 20 euro/jaar gaat zou het voor iemand van 15 jaar geen enkel probleem mogen vormen. Een kind kan immers (voor een beperkt bedrag) ook zelf snoep en speelgoed kopen. Het ligt er net aan wat redelijk is voor die leeftijd.

parmaweb
20/08/08, 19:27
ik denk wel dat er niemand zal zijn dat 500GB traffic per maand zag geven voor:
5GB ruimte en 500GB traffic per maand :o aan de prijs dat de topic starter aanhaald

Phu
20/08/08, 19:38
Als het alleen binnenlands verkeer (bijvoorbeeld peering) is zou het nog niet eens zo een probleem zijn

Kan wel een aanbieding doen maar krijg dan ruzie met half webhostingtalk
en dat ik een hoster ben voor kinderen, niet doen dus.

mauer
20/08/08, 22:46
Er zijn genoeg aanbieders op dit forum die een leuke aanbieding voor je kan doen. Je zal dan richting 1-2 euro per maand gaan voor een klein hostingpakket. Bekijk de prijzen op verschillende websites eens ;)

TiliX
21/08/08, 13:06
MijnDomein zegt:

Mits je 18 jaar of ouder bent of toestemming hebt van ouder of voogd.

Ook heb ik me aangemeld bij adsense, 'k zie wel wat er uit komt.

Nu nog wachten op de bevestegings email :O :O :O