PDA

Bekijk Volledige Versie : VMWare ESXi gebruikers?



martysmarty
20/08/08, 11:02
Zijn er al mensen hier die VMWare ESXi gebruiken?

jantje.vlaam
20/08/08, 11:33
Ik heb hem laatst gedownload om te testen (en tegelijkertijd www.esxi.nl (http://www.esxi.nl) maar vastgelegd). Een dag later kwam de bug er uit. Nu maar even een maandje wachten.

bigall
20/08/08, 11:35
Wij zijn momenteel aan het testen met ESXi. Bij ons draait het op een interne USB-drive, en staat het los van het storage gedeelte voor de virtuele machines. Storage doen we gewoon lokaal met een raid schijven set. Maar het is natuurlijk makkelijk om in de toekomst over te stappen op network storage. (NAS/SAN)
Helaas hebben we last gehad van de datum-bug, en dat heeft veel tijd gekost om op te lossen. Verder zijn we tot nog toe zeer tevreden.

hrodenburg
20/08/08, 19:46
Hoor er positieve verhalen over (sneller booten ed.)!
Echter heb ik 3 supermicro 6025URB servers staan, die er totaal niet mee booten. Als je de cd plaatst en daarvan boot, krijg je een "halve" installer te zien waarna het systeem zo vast zit als een huis.
Verder niet echt veel moeite in gestoken omdat ik er gewoon vmware 3.5 "geen i" licenties voor heb.

Maar al met al erg leuk natuurlijk.

Spyder01
20/08/08, 20:28
Hier staat het in een testopstelling. Uiteraard ondersteund het bij lange naar niet alle hardware, maar op de meeste Dell, HP of Supermicro servers zou het gewoon goed en stabiel moeten draaien.

Wel leuk speelgoed, vooral veel spelen met de pools.