PDA

Bekijk Volledige Versie : Op wie stem je / op wie heb je gestemd vandaag ?



Domenico
22/01/03, 02:21
Als je het wil toelichten dan kan dat natuurlijk...

WebBizz
22/01/03, 03:52
Beetje off-topic, maar ben wel benieuwd :D

Domenico
22/01/03, 10:27
Offtopic? Dit is de lounge en hier kun je het overal over hebben. :)

PlugInInfo
22/01/03, 17:10
Tellen de scholierenverkiezingen ook mee??

Domenico
23/01/03, 02:02
Ik denk dat het een coalitie van CDA en de PvdA wordt.

Cardinoz
23/01/03, 11:59
Ik mag helaas nog niet stemmen. :'(

almar
24/01/03, 11:35
Ondernemers hebben natuurlijk VVD gestemd.

Maar gezien de resultaten ben ik bang dat het anders gelopen is.

tom
24/01/03, 12:03
ben belg :p

[Elwin]
24/01/03, 12:07
VVD :D
Maar was niet zo'n beste keus denk ik :p

uFx
24/01/03, 12:28
Als ondernemer heb ik toch geen VVD gestemd. Er is wel wat meer dan alleen mijn onderneming hoor :) Denk ook aan m'n persoonlijke situatie én andere mensen.. (wat ben ík sociaal! ;) )

Domenico
24/01/03, 18:41
Origineel geplaatst door uFx
Als ondernemer heb ik toch geen VVD gestemd. Er is wel wat meer dan alleen mijn onderneming hoor :) Denk ook aan m'n persoonlijke situatie én andere mensen.. (wat ben ík sociaal! ;) )

You tell them! ;)

almar
24/01/03, 21:29
so·ci·´aal (bn.)

1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving

Tsjaa weinig aan toe te voegen. Het komt een beetje over als een sekte
>> 1 geneigd om in groepen te leven

;)

superior-is
25/01/03, 15:38
Origineel geplaatst door almar

Tsjaa weinig aan toe te voegen. Het komt een beetje over als een sekte
>> 1 geneigd om in groepen te leven


Dan doe ik jou na en quote ik het woord sekte:
´sek·te (de ~)

1 groep van aanhangers van een geestelijke stroming met een leider, buiten de officiële kerken => geloofsgemeenschap, gezindte

En nou weer ontopic rechtse rakker*. ;)
*let op smiley*

ric0
31/01/03, 14:50
Ik ben die ene van D66...
omdat Boris een php website heeft :)

RobbertC
31/01/03, 16:04
Lekker laat antwoord, maar goed :P

Ik heb de 22e op Thom de Graaf van D66 gestemd. En dat was een zeer wel overwogen keuze. Ik ben niet extreem links, niet rechts, ben het ook niet eens met de ideeën van het CDA, en ik ben altijd al iemand van de gulden middenweg en de nuance geweest. Komt ook nog eens bovenop dat ik denk dat goed onderwijs de oplossing is voor veel problemen. Het hele waarde en normen gedoe bijvoorbeeld. Op school leert men dit soort dingen. En ook de criminaliteit zal minder minder worden bij een beter onderwijsstelstel. Immers, als al die kansloze crimininelen die lts dropouts wel goed onderwijs hadden gehad, was het probleem lang niet zo groot geweest.

ric0
05/02/03, 10:51
Origineel geplaatst door RobbertC
Ik heb de 22e op Thom de Graaf van D66 gestemd. En dat was een zeer wel overwogen keuze. Ik ben niet extreem links, niet rechts, ben het ook niet eens met de ideeën van het CDA, en ik ben altijd al iemand van de gulden middenweg en de nuance geweest. Komt ook nog eens bovenop dat ik denk dat goed onderwijs de oplossing is voor veel problemen. Het hele waarde en normen gedoe bijvoorbeeld. Op school leert men dit soort dingen. En ook de criminaliteit zal minder minder worden bij een beter onderwijsstelstel. Immers, als al die kansloze crimininelen die lts dropouts wel goed onderwijs hadden gehad, was het probleem lang niet zo groot geweest.

Hoera.... politieke discussie hiero...

De vraag vind ik eigenlijk of je met goed onderwijs wel mensen uit de criminaliteit houdt. Ik vraag het me af. Criminaliteit, in welke vorm dan ook, is onderdeel van de samenleving. Dat wil niet zeggen dat je het laat voor wat het is en er passief bij gaat zitten. Maar onder het mom "veiligheid" lijkt men te willen garanderen dat het er niet meer hoeft te zijn.

Ik denk dat je met goed onderwijs een deel opvangt. Maar een groot deel heeft daar ook geen boodschap aan.

En dat normen en waarden gelul. Iedereen heeft normen en waarden, ook een crimineel... andere normen en waarden misschien, maar hij heeft ze wel. Misschien wel sterker dan een anderen.

con-net
09/02/03, 20:52
Ik mag niet stemmen omdat ik 14 jaar ben:D

ric0
11/02/03, 11:46
Origineel geplaatst door Kenshin
Ik mag niet stemmen omdat ik 14 jaar ben:D

Okay dan...
Jij weet dus niet wat Treets en Raider is?
Je hebt nog nooit een liter fles Coca Cola gezien... van glas...

michael
11/02/03, 16:47
Origineel geplaatst door ric0


Je hebt nog nooit een liter fles Coca Cola gezien... van glas...

Of een standaard flesje.. Het is een leuk gezicht als zo'n kratje valt of sterker nog een hele pallet.

Is flink rapen (ik heb dit al vaak genoeg zien gebeuren)

Michael

Domenico
11/02/03, 20:22
Laten we vooral niet de bonitos vergeten. :D