PDA

Bekijk Volledige Versie : samenwerken?



dutchwebber
13/08/02, 01:22
Hi

Wij zijn 2 enthousiaste ondernemers met meerdere jaren internet ervaring
wij willen in september een hosting en designbedrijf starten
we hebben veel onderzoek gedaan dus we beginnen niet zomaar.
de server die we gaan gebruiken is een RaQ4r

Zijn er mensen die mischien samen willen werken en/of hun ervaringen willen delen.
We zijn nu met 2 eerst partime de bedoeling is wel 100% fulltime.

Wij kunnen ook zeer goedkoop com/net/org domeinen registreren.

Mischien heb je een idee voor welke vorm van samenwerking dan ook
Laat het me weten

Dankje

Deimos
13/08/02, 02:07
Ik weet niet precies wat voor samenwerking je zoekt en dat wordt me ook niet duidelijk uit je verhaal. Dus een verduidelijking is meer dan welkom.

uFx
13/08/02, 08:54
Als je gebruik wilt maken van een Sun Cobalt server zou ik de 550 gebruiken. Dit is de nieuwste uitvoering, en is zelfs goedkoper als de RAQ4r (ligt natuurlijk wel aan de configuratie).

Verder zou ik op zoek gaan naar een colo die veel verstand heeft van Sun Cobalt machines, zodat je bij eventuele problemen altijd hulp achter de hand hebt.

Maar zoals Deimos al zegt: wat bedoel je met de samenwerking?

dutchwebber
13/08/02, 16:01
We denken in de vorm van webdesign voor onze klanten
Heldesk via email
Verkoop van accounts tegen vergoeding

Maar we zijn altijd blij met ervaringen van anderen en tips zijn ook welkom voor het starten van een hostingbedrijf.

dutchwebber
13/08/02, 16:03
Origineel geplaatst door uFx
Als je gebruik wilt maken van een Sun Cobalt server zou ik de 550 gebruiken. Dit is de nieuwste uitvoering, en is zelfs goedkoper als de RAQ4r (ligt natuurlijk wel aan de configuratie).

Verder zou ik op zoek gaan naar een colo die veel verstand heeft van Sun Cobalt machines, zodat je bij eventuele problemen altijd hulp achter de hand hebt.

Maar zoals Deimos al zegt: wat bedoel je met de samenwerking?
de colocater en de server is er al
bij een betrouwbaar en gerespecteerd bedrijf met meerdere jaren ervaring

superior-is
13/08/02, 17:57
Origineel geplaatst door dutchwebber
We denken in de vorm van webdesign voor onze klanten
Heldesk via email
Verkoop van accounts tegen vergoeding


Okaaaay, maar wat is de taak van het samenwerkend bedrijf? Of ben je gewoon op zoek naar resellers cq. partners welke jullie diensten gaan doorverkopen?



Maar we zijn altijd blij met ervaringen van anderen en tips zijn ook welkom voor het starten van een hostingbedrijf.

Dan ben je hier natuurlijk aan het juiste adres. Vragen? Stel ze!