PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedicated server gezocht! + hulp!



justrelaxed
06/08/08, 22:46
Ik ben op zoek naar een geschikte oplossing voor mijn website. Ik wil dus een videowebsite beginnen, een soort Youtube waar bezoekers filmpjes kunnen uploaden.

Nu gaat dit naar verwachting aardig wat dataverkeer/ruimte kosten. Ik heb zelf geen verstand van servers e.d. dus graag zou ik willen dat ik er zelf geen onderhoud aan heb en dat alles al gereed voor gebruik is zonder verdere vereiste technische kennis van mijn kant uit.

Verder moet er ondersteuning zijn voor FFmpeg (heeft mijn scripter mij laten weten).

Graag hoor ik van jullie de beste keuze voor mijn website. En als iemand mij iets kan aanbieden hoor ik het ook graag! Heeft spoed

Bij voorbaat dank!

Spyder01
06/08/08, 22:59
Er zijn wel een paar aanbieders op dit forum die je er bij kunnen ondersteunen e.d. Maar je kunt dan beter de wensen een beetje in kaart proberen te brengen en dan een aanvraag posten in het daarvoor bestemde board.

hostb
07/08/08, 09:25
Er zijn hier al verschillende scripts voor te verkrijgen, heb het wel eens toegepast.
Je bent inderdaad een dedicated server nodig gezien hosters geen ffmpeg zullen installeren op shared hostng machines.

MortyDot
17/08/08, 19:31
Misschien een ID als je veel streaming verwacht, de filmpjes vanaf een amerikaanse server af te draaien en de site ergens in NL?

Dataverkeer in Amerika is goedkoop, en mensen vinden niet erg om paar sec langer te wachten op een filmpje,

Daar in tegen word de site verder nog wel snel geladen vanuit Nederland!
Dit is kosten technisch voor het dataverkeer misschien intresanter

funmen.nl
17/08/08, 20:45
Er zijn hier al verschillende scripts voor te verkrijgen, heb het wel eens toegepast.
Je bent inderdaad een dedicated server nodig gezien hosters geen ffmpeg zullen installeren op shared hostng machines.

Kan je misschien namen noemen? Ik wil er wel eens mee experimenteren ;-) edit: ik bedoel van het script :-)

slipperman