PDA

Bekijk Volledige Versie : geen ipv4 adressen bij BIT?



almar
06/08/08, 18:43
Hoi,

Een klant komt vandaag bij mij met de mededeling dat hij geen IPv4 adressen meer krijgt van BIT, ondanks SSL.

Klinkt dit bekend bij iemand? Ben even aan het researchen.. Persoonlijk lijkt het me vreemd.

Rammboy
06/08/08, 18:57
Hoi,

Een klant komt vandaag bij mij met de mededeling dat hij geen IPv4 adressen meer krijgt van BIT, ondanks SSL.

Klinkt dit bekend bij iemand? Ben even aan het researchen.. Persoonlijk lijkt het me vreemd.
Je hebt zowiso ipv4 adressen nodig, hé, dus ze zullen je die wel geven;)
Als het gaat om extra IP's dan zal je een goede reden moeten hebben, SSL is dat:).

Verder geen ervaring met BIT, wel gehoord dat ze bezig zijn met IPV6 zoals velen de laatste maanden.

djalken
07/08/08, 00:21
IPV6 draaien ze al geruime tijd, maar als je zekerheid wil mbt nieuwe ipv4 adressen bel je ze toch gewoon even ;)

Jeeves_
21/08/08, 22:00
Uiteraard kan een klant IPv4 adressen krijgen. We moeten de uitgegeven adressen echter wel kunnen verantwoorden, daar zijn regels voor waar ook wij ons aan moeten houden.

Tot nu toe heb ik het nog niet meegemaakt dat een van onze klanten 'nee' kreeg, wel dat we de klant eerst verantwoording hebben laten afleggen voor de reeds gebruikte IP-adressen.

Ik weet niet over welke klant dit gaat, maar ik denk dat er sprake is van miscommunicatie.