PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaringen pins.nl



dfeenstra
01/08/08, 14:46
Goedendag,
Wie heeft er ervaringen met het bedrijf pins.nl ?
Ze hebben diverse grote namen als klant en het systeem dat ze aanbieden klinkt goed maar als ik op internet naar ervaringen zoek zijn die niet direct positief.
Maar of dat komt doordat voornamelijk ontevreden klanten klagen of er een structureel probleem is kan ik daar niet uit opmaken.

Kunnen uiteraard ook nog klanten zijn met beperkte diensten...

Ik hoop dat hier mensen zijn die me meer kunnen vertellen over dit bedrijf.

Daniël

RobinJB
01/08/08, 14:51
Hier ervaringen met de hosted exchange, het werkt goed, maar de administratie is een regelrechte puinhoop. Ik ga er nooit meer naar toe.

DennisWijnberg
06/08/08, 17:44
Ik was maandag bij één van hun grotere klanten en die zijn he-le-maal niet blij meer met PINS.

Ik citeer; "Veel te duur voor wat ze bieden en het rommelt aan alle kanten."

Aangezien het bedrijf nog steeds zaken doet met PINS wil ik geen namen noemen.

ronaldlokers
06/08/08, 17:48
Ik heb geen ervaring met PINS, maar een leverancier van ons is er klant geweest en die heeft ons wel eens verteld dat de administratie inderdaad een puinhoop is.

Verder waren ze wel tevreden over PINS behalve dat ze tegenwoordig veel te duur zijn.

Serveo
06/08/08, 17:51
Pins leek mij altijd een betrouwbare partner, maar die verhalen zijn totaal nieuw voor mij.

DennisWijnberg
06/08/08, 17:56
Pins leek mij altijd een betrouwbare partner, maar die verhalen zijn totaal nieuw voor mij.

Mij dus ook, maar de laatste tijd komen mij mindere berichten ter ore.

oehTie
07/08/08, 15:11
hier wel eens een website wegverhuisd bij pins. Werd goed geregeld als moest ik wel faxen voor de wachtwoorden zodat ik de site via ftp op kon halen. Faxnummer was nergens te vinden.

Ze zijn duur voor wat ze aanbieden en na de fusie met icmc zijn veel domeinen op naam van pins gezet ipv de klant terwijl deze voorheen wel op naam van de klant stonden.

Extra kosten voor mij waren dus de naamwijziging. Dit moest perse VOOR verhuizing ipv in een keer dmv een trade...

Al met al was het een lastige gebeurtenis en hopelijk de laatste.

reef
09/08/08, 13:03
Ik heb 2 klanten die van Pins afkwamen omdat zij niet tevreden waren over Pins. Ging vooral om de admi ja. Facturen van domeinnamen klopten niet, of kwamen niet (waardoor domein werd opgeheven). Ook de tenaamstelling klopte niet (meer). Er werd wel goed medewerking gegeven met het wegverhuizen van de .com domeinen, dus dat viel nog mee.

En 1 van die 2 klanten was zelf ook niet de makkelijkste, die hebben wij moeten royeren onlangs, vanwege het constant te laat betalen of niet betalen. Zag ik later dat hij de boel weer terug ondergebracht had bij Pins, maar ook dat ging niet goed, want zijn website was vanaf het begin tot het eind (2 weken) uit de lucht bij Pins. Draait nu zo te zien okee bij Hostned.