PDA

Bekijk Volledige Versie : hosting bedrijf te koop



Anoniem
24/07/08, 19:54
Hallo,

Vanwege zakelijke redenen zijn we binnenkort niet meer in staat ons hosting bedrijf te houden.

Het betreft een VOF met als hoofdzakelijke dienst Hosting en Domeinregistraties. Het bedrijf is opgericht in 2002.

Er zijn momenteel ~300 actieve klanten. De meeste klanten betalen jaarlijks en we hebben een aantal resellers die maandelijks betalen.

De omzet van het bedrijf bedraagt met de huidige actieve orders 50.000 euro.

Van de bovenstaande klanten zijn er een tweetal dedicated servers, 1 colocatie (alle systemen zijn inclusief beheer). Daarnaast draait er een online remote backup server, een interne backup/DNS server en twee shared servers.

Het aantal klanten/bestellingen groeit gestaag door middel van mond tot mond reclame. We doen veel moeite om de klanten tevreden te houden. We bieden goede kwaliteit dienstverlening voor een relatief lage prijs.

Het bedrijf beschikt over een half rack bij een colocatie provider.

De web servers hebben Parallels Plesk geïnstalleerd.

De constante uitgaven in het bedrijf zijn:
Domeinregistraties:
~700 .nl domeinregistraties + sidn deelnemer
~300 overige domeinregistraties via enom

Totale bandbreedte verbruik was in <500 GB per maand (voor alle hosting accounts).

We zijn enkel geïnteresseerd in een volledige overname van alle klanten tegelijk eventueel inclusief hardware (servers, ethernet switch, APC)

Als u besluit contact op te nemen vergeet dan AUB niet de volgende informatie te vermelden;
- Welk bedrijf u vertegenwoordigt
- Uw Bod op het bedrijf (of eventuele vragen die tot een bod kunnen leiden)
- Wat uw toekomstplannen zijn voor het bedrijf en de overgenomen klanten.

Trafego
25/07/08, 01:31
Hier is eventuele interesse,

Op wat voor platform draaien jullie en met welk controlpanel?
Op wat voor termijn zie je een dergelijke overname gerealiseerd?

wat is de gemiddelde hostinpakket prijs? (kwestie om te weten of het om budget hosting gaat of niet)

24x7group
25/07/08, 10:02
Heb je enige cijfers beschikbaar mbt winst van vorig jaar?
Ook een minimale overnameprijs in gedachten?

wbakker-letsgoonline
25/07/08, 10:06
- Wat zijn de uitgaven kosten per jaar (indien mogelijk per PM) ?
- Wat is jullie minimale overname prijs ?

Nextreme
25/07/08, 12:10
Ik zou ook graag wat meer informatie ontvangen. Mag per pm of mail.

PimEffting
25/07/08, 16:18
Hallo Jurjen,

We hebben serieuze interesse. Hoe kunnen we in contact komen?

Trafego
28/07/08, 22:44
iemand al reactie gekregen?

Unipolair
28/07/08, 23:47
Ja, er is al een reactie gekomen vanuit Jurjen met een aantal antwoorden op de vragen die ik had, voor de rest heb ik daarna niets meer vernomen.

Anoniem
29/07/08, 00:50
Ik heb zeker al een aantal reacties gekregen, ik heb ook al een aantal mensen beantwoord en voorzien van extra informatie. Wegens drukte ben ik er niet aan toe gekomen om iedereen te beantwoorden. Maar dat zal ik zeker uiterlijk morgen doen.

Anoniem
29/07/08, 00:54
Even in het kort.

Op onze shared en dedicated servers draaien we linux (Centos) met daarop Parallels Plesk.

Als het goed is heeft iedereen een reactie gehad.
Sorry voor de vertraging maar ik zal de komende dagen wat beter opletten.

ragerave
05/08/08, 10:41
Hallo Jurjen, ik heb ook interesse en ik ontvang graag ook de extra info die je reeds aan anderen hebt verstuurd.

Judokes
04/09/08, 18:18
Jurjen,

Van mijn kant ook interesse. Kan ik de extra informatie ontvangen die de anderen ook hebben gehad.

Hoor graag van je.

verdonn
04/09/08, 21:39
Jurjen,

Graag eveneens de beschikbare info....

Bedankt.

Mvg,
Nico.

®on
05/09/08, 02:13
Indien Jurjen nog een toevoeging heeft op zijn verkoop, kan hij mij of een andere mod dat laten weten.