PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp dedicated server SPOED



ruudruud
20/07/08, 19:20
Ik heb net een dedicated server gehuurd via Trans ip. Met een direct admin control panel.

Ik heb probelemen met de juiste dns en dus de websites online te krijgen. Graag zoek ik met spoed hulp. Diegene die me snel helpt krijgt een leuke beloning.

Stuur een pm voor msn contact aub

swedendedicated
20/07/08, 19:37
Waarom maak je niet een ticket aan via transip? Waarschijnlijk vergeet je een . aan het einde van de dns records. Anders even de handleiding lezen.

WebXtra
20/07/08, 19:55
Wat is die leuke beloning?

Een ijsco lijkt me niet voldoende

Geert-Jan
20/07/08, 20:02
<knip>
®on edit:

Geen dienstverlening buiten de advertentie fora!

Randy
20/07/08, 20:37
<knip>
®on edit:

Geen dienstverlening buiten de advertentie fora!

®on
20/07/08, 20:43
Ik dacht dat WHT-ers die >1000 berichten hebben, nu toch wel wat regels zouden kennen.

Randy
20/07/08, 20:59
Ik dacht dat WHT-ers die >1000 berichten hebben, nu toch wel wat regels zouden kennen.

En ik dacht dat mods wel gelijk behandelden...

®on edit:

Pardon? Je kan me een PB sturen wat je hiermee bedoelt, en anders zal ik het maar onder de noemer "het is weekend en men roept maar wat" gooien...

pierce
20/07/08, 21:01
Vraag even of een admin/mod het onderwerp verplaatst naar het aanbiedingen forum, of maak daar zelf een nieuwe discussie aan. In dit onderdeel van het forum mag niemand je helpen...

Geert-Jan
20/07/08, 21:10
Ik dacht dat WHT-ers die >1000 berichten hebben, nu toch wel wat regels zouden kennen.

Het is maar hoe jij het wil intrepeteren.....

®on
20/07/08, 21:15
Het is maar hoe jij het wil intrepeteren.....
10. Adverteren mag alleen in de advertentie forums, en uitdrukkelijk niet in de andere fora.
http://www.webhostingtalk.nl/webhostingtalk-nl-mededelingen/announcements.html

Hoe ik dat anders zou moeten interpreteren: geen idee. ->|

@ ruudruud:
Je kan een nieuw topic openen in het juiste deel (http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/) van het forum.