PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe spamrun, filters weer omzeild.



Domenico
11/07/08, 19:54
Wij hebben al geruime tijd last van een nieuwe spamrun:


Rising 300% .in the past 2 days, and volume continues to rise.

Trade: mp,ix.pk (http://ix.pk/)
Corporatoin-name: Mind Pix
It i's now: Ten Cents_

All t'he stars are aligne,d and point to this cmopany.

Buy .mpix Friday Morni,ng.


Ik vraag me echt af wat dit nu zal opleveren. Misschien is het slechts een test voor een volgende spamrun maar welke debiel gaat nu iets doen met deze info. We hebben er al duizenden gekregen de afgelopen dagen en het komt overal vandaan. Het onderwerp is steeds hetzelfde. En of dat ik nu duizenden aandelen ga kopen van dit bedrijf. :huh:

Zijn er meer die hier die last hebben van dezelfde run?

Glenn
11/07/08, 21:04
Wij hebben al geruime tijd last van een nieuwe spamrun:




Ik vraag me echt af wat dit nu zal opleveren. Misschien is het slechts een test voor een volgende spamrun maar welke debiel gaat nu iets doen met deze info. We hebben er al duizenden gekregen de afgelopen dagen en het komt overal vandaan. Het onderwerp is steeds hetzelfde. En of dat ik nu duizenden aandelen ga kopen van dit bedrijf. :huh:

Zijn er meer die hier die last hebben van dezelfde run?

Cleanport FTW!

Via Cleanport filtering niets binnen gekregen. Op privemail zonder Cleanport wel.

Randy
11/07/08, 21:16
Domo heeft ook Cleanport. Of enkel op wht-account?

Domenico
11/07/08, 22:42
Ik maak gebruik van meerdere email adressen natuurlijk maar bijvoorbeeld ook van een pro gmail account en naar mijn mening zijn de spamfilters van Google ongeevenaard en ook daar komen ze op binnen. Op mijn wht account (CleanPort) nog niets geloof ik maar heb nog niet gekeken zonder.

pierce
11/07/08, 22:58
Hier nog niets van gemerkt, terwijl er toch behoorlijk wat spam binnenkomt, maandelijks zo'n 9000 spam berichten op drie accounts... Wat kan ik zeggen, goeie spamfilter :)

IT-worX
11/07/08, 23:12
Sinds gisteren dankzij Randy (die de servers eens goed - héél goed - onder handen heeft genomen) ook een beter spamfiltersysteem. Behalve spamassassin (vroeger draaide deze alleen) werkt het nu ook met blacklists. Waar SA nog wel eens wat mails doorliet, merk ik er nu helemaal niks meer van!!!

http://asterix.it2go-asterix.net/mrtg/spam.html
http://obelix.it2go-obelix.net/mrtg/spam.html
http://idefix.it2go-idefix.net/mrtg/spam.html

Randy zijn tarief : 0.01 euro per geblokte spam...

wonko
12/07/08, 07:37
hier enkele van die berichtjes gezien (5-tal?), de rest door de filters ervantussen gehaald (denk ik).

@it-worx: 0.01 eur per spam, je gaat je blauw betalen!

Herbert
12/07/08, 07:49
Ook hier totaal geen last van spam sinds dat Randy de mailservers onderhanden heeft genomen enkele weken geleden.
Dus hier ook niets van gemerkt..

t.bloo
12/07/08, 09:36
Hier (nog?) geen spams van deze vorm gezien, altans niet opgevallen.


Randy zijn tarief : 0.01 euro per geblokte spam...

Lekker, volgens je eigen grafiek block je circa 30.000 spam berichten per dag dus dat is 300 euro per dag, leuk maandinkomen van 9.000 euro dus!

IT-worX
12/07/08, 11:16
hier enkele van die berichtjes gezien (5-tal?), de rest door de filters ervantussen gehaald (denk ik).

@it-worx: 0.01 eur per spam, je gaat je blauw betalen!
(was een grapje van Randy eh voor degene die het nog niet doorhadden ;-))

DutchTSE
12/07/08, 13:02
die blacklists zijn gewoon een feature die geactiveerd kan worden, randy verricht dus geen wonderen hoor ;) is in 10 minuten te doen, ondanks dat werkt het wel goed en blokkeert het een hoop :)

uiteraard hier geen last gehad van deze spam ;)

Triloxigen
12/07/08, 13:15
Hier ook niks gehad?
(Barracuda)

wbakker-letsgoonline
12/07/08, 20:13
Hier ook niks ontvangen...

Geert-Jan
12/07/08, 20:33
(was een grapje van Randy eh voor degene die het nog niet doorhadden ;-))

Randy maakt geen grappen, voor wie het nog niet doorhadden.

IT-worX
12/07/08, 21:46
Randy maakt geen grappen, voor wie het nog niet doorhadden.
Meaning? :-)

jantje.vlaam
13/07/08, 01:27
Gebruiken jullie ook SORBS? Een server van een klant van me staat er op. Vandaag maar die $ 50,00 betaald om er vanaf te komen.

Dat die gasten nog niet opgepakt zijn in al die jaren.